Amulety i Talizmany dla Ciebie

Najbogatszy wybór talizmanów i amuletów z różnych tradycji ezoterycznych i kultur znajdziesz w Magicznyej Księgarni-Galerii Ezoterycznej CzaryMary.pl

Zobacz również: Merkaba

piątek, października 30, 2009

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek (Talizman)

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek

Je??eli masz k??opoty z odzyskaniem swoich pieni�?dzy a nie chcesz korzysta�? z "dobrodziejstw" polskiego systemu prawnego lub zajmujesz si�? tematem windykacji zawodowo i chcesz zdoby�? kilka dodatkowych pomys????w na jego wykonywanie to zapraszam do zapoznania si�? z t�? ksi�???k�?.

Jest ona wynikiem wieloletnich do??wiadcze?? windykacyjnych na rynku polskim autora oraz os??b z nim wsp????pracuj�?cych. Dostarcza praktycznych pomys????w na to jak rozmawia�? z d??u??nikami, ??eby sk??oni�? ich do wsp????pracy, jak negocjowa�? sp??at�? nale??no??ci, ??eby zwi�?kszy�? szanse na otrzymanie swoich pieni�?dzy. Podpowiada jakie informacje gromadzi�? o kontrahentach, ??eby zapobiega�? problemom z wyegzekwowaniem swoich nale??no??ci. Pokazuje, jak swoimi b??�?dami nie prowokowa�? ludzi do wpadania w gr�? "D??u??nik". Pozwala zrozumie�? psychologiczn�? stron�? relacji wierzyciela z d??u??nikiem, rozpozna�? gry i manipulacje d??u??nik??w oraz przygotowa�? na nie kontrtaktyki. Podaje pomys??y niestandardowych i indywidualnych sankcji, kt??re mo??na zastosowa�? w stosunku do d??u??nik??w niech�?tnych do wsp????pracy. Pokazuje jak nabra�? dystansu do windykacji, ??eby by�? skuteczniejszym i nie ponosi�? du??ych koszt??w emocjonalnych.

Ksi�???ka jest pe??na przyk??ad??w i prawdziwych anegdot windykacyjnych zdradzaj�?cych tajniki zawodu windykatora.


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek


czwartek, października 29, 2009

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer (Talizman na miłość)

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer

Poznaj najdoskonalsze strategie sprzeda??y telefonicznej

  • Wypracuj odpowiedni spos??b m??wienia
  • Zaplanuj dzia??ania i przebieg rozmowy
  • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
  • Naucz si�? panowa�? nad stresem

Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzeda??y w Polsce. Pozwala na obni??enie koszt??w i realizacj�? planu sprzeda??y w kr??tszym czasie ni?? w przypadku innych form sprzeda??y bezpo??redniej. Jednak sprzeda?? produkt??w lub us??ug przez telefon nie jest tak ??atwa, jak mog??oby si�? wydawa�?. Profesjonalny telemarketer powinien umie�? odpowiednio wybra�? grup�? docelow�?, zaplanowa�? przebieg rozmowy i by�? przygotowany na r????ne reakcje klient??w. Najwa??niejszym i praktycznie jedynym narz�?dziem dzia??ania telemarketera jest g??os, zatem musi on po??wi�?ci�? najwi�?cej uwagi sposobowi m??wienia. Tylko dzi�?ki odpowiedniej wiedzy i umiej�?tno??ciom telemarketer mo??e pokona�? przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizowa�? transakcj�?.

"Skuteczne techniki telemarketingu" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy tajniki dzia??ania profesjonalnych telemarketer??w. Zawiera wskaz??wki ekspert??w oraz sprawdzone tysi�?ce razy strategie umo??liwiaj�?ce wykorzystanie telefonu jako pot�???nego i wydajnego narz�?dzia w sprzeda??y. Dzi�?ki tej ksi�???ce dowiesz si�?, jak rozwija�? i w pe??ni wykorzystywa�? swoje umiej�?tno??ci sprzeda??y przez telefon.

  • Specyfika pracy telemarketera
  • Okre??lanie grupy docelowej
  • Kszta??towanie umiej�?tno??ci m??wienia i s??uchania
  • Tworzenie planu dzia??a?? telemarketingowych
  • Finalizowanie transakcji
  • Niezb�?dne umiej�?tno??ci telemarketera
  • Profesjonalne techniki i strategie
  • Najcz�???ciej pope??niane b??�?dy i sposoby ich unikania

Je??li chcesz dzia??a�? jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj t�? ksi�???k�?.


Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer


środa, października 28, 2009

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook (Talizman)

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook

Ekspansja nie jest kwesti�? wyboru -- to konieczno??�?!

  • Jak stworzy�? skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzysta�? mocne strony firmy w nowych obszarach dzia??alno??ci?
  • Jak podejmowa�? dzia??ania w wielu r????nych obszarach jednocze??nie, nie rozpraszaj�?c przy tym zasob??w organizacji?

W jakim kierunku p??j??�?, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze dzia??alno??ci?
Oto pytanie, z jakim musz�? si�? zmierzy�? zarz�?dzaj�?cy korporacjami na ca??ym ??wiecie -- wzrost firmy w jednej bran??y nie mo??e trwa�? w niesko??czono??�?. Ekspansja to najwa??niejszy cel organizacji. Nawet je??eli firma osi�?gnie doskona??o??�? w rdzennym obszarze dzia??alno??ci, bez ekspansji utraci przewag�? konkurencyjn�?.

Ostatnie dekady zmieni??y regu??y gry rynkowej. Ju?? nie wystarczy proste powi�?kszanie zdolno??ci produkcyjnych. Trzeba szuka�? innowacyjnych rozwi�?za?? i zaprz�?ga�? do tego ca??y potencja?? organizacji. Ale czy to znaczy, ??e firma musi zabiega�? o wzrost za wszelk�? cen�? i realizowa�? wszystkie "gor�?ce" pomys??y? Zdecydowanie nie -- w tej ksi�???ce szczeg????owo to wyja??nimy.

Tylko 25% strategicznych plan??w ekspansji ko??czy si�? sukcesem. Przyczyn�? pora??ek s�? nierealne cele strategiczne. Jednak istniej�? firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- kt??re rozwijaj�? si�? kilkakrotnie szybciej od swoich konkurent??w. W tej ksi�???ce om??wimy wiele takich przypadk??w i wyci�?gniemy z ich analizy u??yteczne wnioski.

W tej ksi�???ce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczyn??w w zarz�?dzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsi�?biorstwa wchodz�?cego w nowe obszary dzia??alno??ci. Przeczytaj t�? ksi�???k�?, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotycz�?ce ekspansji firmy:

  • Jak poszukiwa�? atrakcyjnych nowych obszar??w, o kt??re mo??na poszerzy�? dzia??alno??�?? Jak cz�?sto udaje si�? osi�?gn�?�? w nich sukces?
  • Jak decydowa�?, kt??ry nowy segment zaatakowa�??
  • Jakie s�? cechy i ??r??d??a najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach dzia??alno??ci?
  • Kiedy ekspansja ma najwi�?kszy sens, a kiedy jest ostatni�? desk�? ratunku?
  • Jakie s�? najwa??niejsze czynniki organizacyjne pobudzaj�?ce i hamuj�?ce wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmienia�? struktur�? organizacji i jej model dzia??alno??ci w procesie ekspansji

"Chris Zook uczy budowa�? warto??�? firmy w oparciu o mocne strony i przewag�? konkurencyjn�? organizacji w rdzennym obszarze jej dzia??alno??ci. Ka??dy zarz�?dzaj�?cy, mened??er i obserwator ??ycia gospodarczego znajdzie tu ca??e mn??stwo u??ytecznych, z ??ycia wzi�?tych przyk??ad??w oraz przemy??lanych spostrze??e??".

James M. Kilts, prezes i dyrektor zarz�?dzaj�?cy, Gillette Company

"Ta ksi�???ka to klasyka, kt??ra b�?dzie chwalona i czytana przez lider??w biznesu powa??nie traktuj�?cych ekspansj�?. To jedna z najlepszych ksi�???ek biznesowych ostatniej dekady".

Tom Meredith, dyrektor zarz�?dzaj�?cy, MFI Capital, by??y dyrektor zarz�?dzaj�?cy Dell Computer

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook


wtorek, października 27, 2009

Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci (Talizman)

Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci

Kadzid??a przeznaczone dla Buddy bogactwa (Dzambala).

Dzambala nie tylko pot�?guje bogactwo i pomy??lno??�?, ale przede wszystkim wspomaga rozw??j wewn�?trznego szcz�???cia poprzez bogactwo duchowej m�?dro??ci i zrozumienia.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci


Odchudzanie weekendowe - Bardadyn Marek (Amulet na miłość)

Odchudzanie weekendowe - Bardadyn Marek seria/cykl: Dieta i ??ywienie
Bardadyn Marek

Je??eli odchudzanie trwa nie d??u??ej jak 3-4 dni przemiana materii nie ulega zwolnieniu i mo??esz unikn�?�? efektu jo-jo!

Zamiast podejmowa�? tradycyjne, wymagaj�?ce d??ugotrwa??ych wyrzecze?? kuracje, po kt??rych zako??czeniu ponowne tycie i tak jest nieuchronne, przeznaczaj na odchudzanie tylko niekt??re weekendy, a wkr??tce na sta??e odzyskasz idealn�? wag�? i sylwetk�?!

Doktor Marek Bardadyn, ekspert w dziedzinie ??ywienia i odchudzania, tw??rca diety strukturalnej zaprezentowanej w bestsellerze Kody m??odo??ci (D.W. Rebis 2006), jako pierwszy wykorzysta?? to prze??omowe odkrycie do opracowania nowej, niezwykle skutecznej metody odchudzania weekendowego.

Podczas weekendu, zamiast zwyk??ych posi??k??w, b??yskawicznie zmiksujesz ??wie??e, naturalne koktajle dzi�?ki kt??rym schudniesz oraz oczy??cisz i odm??odzisz sw??j organizm.

Z odchudzania weekendowego ju?? dzi?? korzystaj�? liczni pacjenci autora tej metody ? gwiazdy show-biznesu, politycy, sportowcy ? i osoby, kt??rym uda??o si�? uzyska�? dost�?p do planu tej rewelacyjnej kuracji.

Odchudzanie weekendowe to nie tylko lektura, kt??rej nie mo??na pomin�?�?, ale przede wszystkim szansa dla ka??dego, kto bezskutecznie zmaga si�? z nadwag�? lub oty??o??ci�?.

REBIS, Pozna?? 2007
Wydanie 1
Format 15x22.5 cm Oprawa Mi�?kka

Odchudzanie weekendowe - Bardadyn Marek


poniedziałek, października 26, 2009

Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press (Amulet na miłość)

Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press

Co znaczy by�? przyw??dc�? w fascynuj�?cym i ci�?gle zmieniaj�?cym si�? ??wiecie?

Autorzy artyku????w opublikowanych w tej ksi�???ce wyjawiaj�? cechy i dzia??ania dobrego przyw??dcy, si�?gaj�?c po inspiruj�?ce przyk??ady i wnioski z do??wiadcze?? lider??w wielu organizacji. Opowiadaj�? na pytanie, co sprawia, ??e mened??er staje si�? prawdziwym przyw??dc�? nad�???aj�?cym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zas??b ka??dej organizacji. Przyw??dc??w z krwi i ko??ci brakuje w ka??dym systemie i ka??dej gospodarce. Nikt nie rodzi si�? przyw??dc�?, ale mo??na si�? nim sta�?, nabywaj�?c odpowiedni�? wiedz�? i umiej�?tno??ci, a tak??e kszta??tuj�?c charakter.

"Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych" to zbi??r artyku????w, kt??re w wersji oryginalnej ukaza??y si�? w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku????w przekazuj�? mened??erom nowe idee, zanim te stan�? si�? powszechne i og??lnodost�?pne. Omawiaj�? prawdziwe przypadki firm, prze??omowe koncepcje oraz narz�?dzia i techniki stosowane w organizacjach na ca??ym ??wiecie. Koncepcje, kt??re znajdziesz w tej ksi�???ce, mog�? sta�? si�? jutro cz�???ci�? Twojego otoczenia rynkowego.

  • Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przyw??dcy
  • Wypracowywanie w??asnych zasad przyw??dztwa
  • Style zarz�?dzania: ??agodne i twarde
  • Komunikacja z podw??adnymi
  • Charyzma, osobowo??�? i charakter przyw??dcy
  • Przyw??dcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press


piątek, października 23, 2009

?�cie??ki i bezdro??a runiczne + karty - Misterka Tomasz (Amulety)

?�cie??ki i bezdro??a runiczne + karty -  Misterka Tomasz

?�cie??ki i bezdro??a runiczne s�? wyj�?tkow�? pozycj�? w??r??d innych, po??wi�?conych runom. Autor opar?? swoje rozwa??ania na w??asnych do??wiadczeniach, prze??yciach, analizach i medytacjach. Zawiera ona zar??wno elementy rekonstrukcji magii zwi�?zanej z runami z dawnych czas??w, jak i wsp????cze??nie istniej�?ce wariacje na temat run - zw??aszcza w zakresie dywinacji. Jej wa??n�? zalet�? jest pomieszczenie poemat??w runicznych, szczeg??lnie tych, kt??re dot�?d nie by??y publikowane po polsku oraz fragment??w Eddy poetyckiej i Sag. Niew�?tpliwie przyczyni si�? to do pe??niejszego zrozumienia run i poznania ich, takimi jakimi mog??y by�?. Archeologicznym teoriom towarzysz�? religioznawcze i lingwistyczne. Atutem ksi�???ki s�? dwie talie kart runicznych, autorstwa Dariusza Cecudy, a tak??e cztery typowo magiczne karty - ALU i OTA - kt??re s�? wprowadzone po raz pierwszy do obiegu. Ca??o??�?: pude??ko w zielonym kolorze ze srebrnymi t??oczeniami, ksi�???ka oraz dwie talie - dywinacyjna i medytacyjna (dodatkowo po raz pierwszy publikowane cztery magiczne karty ALU i OTA).

Producent:    Ezoteric
J�?zyk:       polski
Wydanie:      1
Ilo??�? stron:  213
Oprawa:       Mi�?kka
Format:       10.9x18.0cm
Data wydania: 2007


?�cie??ki i bezdro??a runiczne + karty - Misterka Tomasz


czwartek, października 22, 2009

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker (Amulety ochronne)

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker

Oto ksi�???ka o�Chinach, b�?d�?ca w�zasi�?gu absolutnie ka??dego biznesmena, nieoceniony podr�?cznik tego przedmiotu. Dla zarz�?dzaj�?cych, mened??er??w, przedsi�?biorc??w i�inwestor??w Jak robi�? interesy w�Chinach to z�pewno??ci�? przewodnik omawiaj�?cy od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i�rozwijania okazji biznesowych w�Chinach.

Trzeba rozumie�? chi??skie rynki wschodz�?ce: od biotechnologii i�medycyny po energetyk�?, finanse, media i�rozrywk�? oraz sfery spoza biznesu. D??ugoletni analityk spraw chi??skich i�dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskaz??wki osoby z�wewn�?trz, dotycz�?ce wielu r????nych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w�dwudziestym pierwszym wieku.

Wskaz??wki i�komentarze obejmuj�?:

  • Zwr??cenie uwagi na guanxi, s??owo oznaczaj�?ce prost�? transakcj�?. Oznacza ?relacje? lub ?powi�?zanie? w�bardzo w�?skim znaczeniu. U??yte w�kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma du??o szersze znaczenie, obejmuj�?ce wszystko od ?powi�?za???, ?budowy sieci? (networking) a?? po ?wp??ywy?. W�przeciwie??stwie do drobniejszych spraw zwi�?zanych z�chi??sk�? etykiet�?, ludzie b�?d�? od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i�przestrzegania jego regu??.
  • Znajomo??�? zar??wno potencja??u wzrostu jak i�pu??apek zwi�?zanych z�prowadzeniem interes??w. Na przyk??ad struktura joint venture wi�???e si�? z�olbrzymim ryzykiem i�zazwyczaj gwarantuje solidn�? porcj�? frustracji wynikaj�?cej z�zachowa?? lokalnego partnera. Jednak??e starannie dobrany partner mo??e by�? ??r??d??em istotnych korzy??ci: potencjalnego dost�?pu do ziemi, kana????w dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracownik??w, wielorakich powi�?za?? i�wsparcia rz�?du.
  • Zrozumienie niuans??w kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z�dzia????w sprzeda??y i�marketingu pomog�? unikn�?�? gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike ?Chamber of Fear? z�gwiazd�? NBA Hebronem Jamesem wywo??a??a w�Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, ??e w�niedopuszczalny spos??b ura??a dum�? narodow�?.

To oczywista prawda, ??e Chiny s�? najszybciej rosn�?c�? gospodark�? na ??wiecie. Co nie� jest oczywiste, mo??na znale??�? w�tej ksi�???ce ? dok??adnie to, jak zachodnie firmy mog�? znale??�? punkt oparcia i�zwi�?kszy�? swoje zyski, prowadz�?c od wewn�?trz interesy z�t�? najwi�?ksz�? superpot�?g�?.


O AUTORZE

Ted Plafker jest korespondentem w�peki??skim biurze ?The Economist? i�zajmuje si�?
gospodark�?, polityk�? oraz kultur�? Chin ju?? od roku 1989. Jako niezale??ny korespondent w
Chinach by?? autorem publikacji w�ameryka??skich i�mi�?dzynarodowych dziennikach i
czasopismach, takich jak ?Washington Post?, ?Boston Globe?, ?San Francisco Examiner?, ?Science?, ?Independent?� czy ?International Herald Tribune?.

OPINIE

Ted Plafker zna histori�? sukces??w ? a�tak??e kolosalnych pora??ek ? charakteryzuj�?cych zagraniczn�? obecno??�? w�tym kraju od czasu, gdy w�latach osiemdziesi�?tych dwudziestego wieku chi??skie drzwi ponownie otworzy??y si�? na biznes. Dwadzie??cia lat zmaga??, negocjacji i�??ycia w??r??d Chi??czyk??w pozwoli??o mu ogarn�?�? niesamowicie szerokim spojrzeniem spos??b, w�jaki my??l�? i�prowadz�? oni interesy, a�czytelnik jest szcz�???liwym beneficjentem tego bogactwa wiedzy. We?? t�? ksi�???k�? ze sob�? do samolotu, trzymaj j�? w�teczce i�cz�?sto do niej si�?gaj.
- Scott O. Seligmann, autor ksi�???ki Chinese Business Etiquette

?�wietnie wywa??one i�praktyczne wprowadzenie w�??rodowisko biznesowe najszybciej rosn�?cego rynku wsp????czesnego ??wiata? Ksi�???ka powinna sta�? si�? najwa??niejsz�? lektur�? ka??dej firmy planuj�?cej prowadzi�? interesy w�Chinach.
- Patrick Powers, wiceprezes China Mundoro Miting

Przyst�?pny, kompetentny przewodnik? powinien by�? przechowywany na p????ce na poziomie wzroku i�wyjmowany stamt�?d zawsze, kiedy potrzebujemy zrozumie�? co?? z�dziedziny finansowania projekt??w i�etykiety biznesu. To najlepszy dost�?pny elementarz chi??skiego biznesu.
- Anne Stevenson, chi??ski przedsi�?biorca internetowy

spis tre??ci i I rozdzia?? (pdf)

format 158/233
�240 stron
�oprawa twarda


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker


środa, października 21, 2009

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan (Talizman na miłość)

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i m??wi: "Zrobi??em co?? obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapami�?tacie!". Owszem, zapami�?tamy i nawet b�?dziemy kupowa�? dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam ??a??osnych, prostackich, g??upawych, bezwarto??ciowych i natr�?tnych. ??�?damy reklam efektownych i przekonuj�?cych. Chcemy reklam, kt??re zapami�?tamy dlatego, ??e je polubimy.

My, tw??rcy pracuj�?cy w agencjach reklamowych, jeste??my zobowi�?zani wydawa�? na ??wiat takie w??a??nie reklamy. Musimy dokarmia�? nasze koncepcje wen�? i technik�? oraz metodycznie przechodzi�? od zarys??w do ko??cowych efekt??w. Ta ksi�???ka to szko??a reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscar??w" bran??y reklamowej, nale??�?cy do czo??owej dziesi�?tki ameryka??skich copywriter??w. Sullivan podpowiada nam, jak odr????nia�? dobre koncepcje reklamowe od z??ych i raz na zawsze zako??czy�? er�? bezsensownych spot??w.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wst�?pnej koncepcji,
  • testowanie pomys????w -- praca zespo??owa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmy??lanie slogan??w,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie casting??w i wsp????praca z re??yserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efekt??w d??wi�?kowych,
  • najcz�?stsze b??�?dy ??wie??o upieczonych copywriter??w,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan


poniedziałek, października 19, 2009

Prawda czy fałsz zeszyt ćwiczeń dla dzieci młodszych - McDowell Josh (Talizman)

Prawda czy fałsz zeszyt ćwiczeń dla dzieci młodszych - McDowell Josh Przekonaj się, w co wierzysz i dlaczego
seria/cykl: FUNDAMENTY WIARY
oryg.: True or False. Younger Workbook
McDowell Josh

Zeszyt ćwiczeń do kursu "Prawda czy fałsz?" przeznaczony dla młodszych dzieci (I-III klasa). Poprzez zadania do rozwiązania, zagadki oraz cytaty z Biblii do nauczenia na pamięć dzieci odkrywają znaczenie 8 Wielkich Prawd.

Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka, Katowice 2006
Format 20.3x29.0cm Oprawa Miękka

Prawda czy fałsz zeszyt ćwiczeń dla dzieci młodszych - McDowell Josh


SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji - Andrzej Batko (Talizmany)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji - Andrzej Batko

Słowa mogą być bronią,
działać jak narkotyk,
przynieść bogactwo

"Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych.

Ci, którzy znają sekrety języka podświadomości, są w stanie przekonać innych niemal do wszystkiego, sprzedać każdy towar i skutecznie wynegocjować warunki każdego kontraktu. Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy.

Książka opisuje instrumenty wpływu, czyniąc je dostępnymi dla każdego, kto chce je poznać. Dzięki niej każdy będzie w stanie stosować je w codziennym życiu -- podczas rozmów o podwyżce, zakupów i spotkań z klientami lub kontrahentami. Opisane w książce techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytając ją, dowiesz się, jak bardzo istotny jest dobór słów i formułowanie zdań. Przekonasz się, że istnieje drugi nieznany język, którego używa twoja podświadomość oraz ci, którzy do niej przemawiają. Nauczysz się nie tylko skutecznie robić to samo, lecz również zaczniesz zauważać manipulacje innych.


"Mimo, że sama od lat zajmuję się tą tematyką, za każdym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi się otwierają na coś nowego, co pozwala mi się lepiej komunikować. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pióra Andrzeja Batki, i ogromnie się cieszę, że ktoś takiego kalibru pisze po polsku i tak mądrze i przystępnie radzi, jak odnieść sukces. Każdy, kto zajmuje się biznesem w Polsce, powinien przeczytać tę książkę."
Wanda Loskot, Saratoga, Floryda.
www.sukcesTwojejFirmy.com

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji - Andrzej Batko


niedziela, października 18, 2009

Dieta doskonałego samopoczucia CSIRO - Noakes Manny, Clifton Peter (Amulet)

Dieta doskonałego samopoczucia CSIRO - Noakes Manny, Clifton Peter seria/cykl: Dieta i żywienie
oryg.: The CSIRO Total Wellbeing Diet
Noakes Manny, Clifton Peter

Nowa, naukowa potwierdzona dieta

?Mój lekarz rozpoznał u mnie wysokie ciśnienie krwi oraz podwyższone stężenie cholesterolu i glukozy będące wynikiem nadwagi. Stosuję ten program odżywiania od 11 tygodni i schudłam w tym czasie o 8 kilogramów i 30 centymetrów w pasie. Moje problemy zdrowotne zniknęły i nie muszę brać leków?.

- Stacy

?Dieta ta jest bardzo łatwa do przestrzegania, gdyż obejmuje wszystkie produkty żywnościowe, które bardzo lubię. Wspaniałe w tym programie jest to, że uczy unikać przekąsek miedzy posiłkami, i przekonałam się, że nie stanowi to wielkiego problemu. Prawdę mówiąc, na tej diecie jem znacznie więcej niż przedtem?.

- Anne

Przyjazna dieta nie tylko pozwala schudnąć, ale także uczy, jak się zdrowo odżywiać. Taka właśnie jest dieta doskonałego samopoczucia CSIRO;

CSIRO, Organizacja ds. Badań Naukowych i Przemysłowych Związku Australijskiego, opracowała dobrze zbilansowany program żywieniowy oparty na zwiększonej ilości białka i obniżonej tłuszczu, który całkowicie zmienia podejście do problemu redukcji masy ciała. Książka zawiera nie tylko zasady naukowo sprawdzonego programu, ale także ponad 100 przepisów na smaczne potrawy i jadłospisy na pierwsze 12 tygodni stosowania diety.

Dzięki tej doskonałej książce dowiesz się, jak zmienić swój sposób odżywiania na zdrowy, a jednocześnie schudnąć i utrzymać pożądaną masę ciała.

Żyj pełnią życia, jedz smacznie i zdrowo i chudnij!

REBIS, Poznań 2007
Wydanie 1
Format 21.0x22.5cm Oprawa Miękka

Dieta doskonałego samopoczucia CSIRO - Noakes Manny, Clifton Peter


Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów (Amulet na miłość)

Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów

Kadzidła tradycyjnie sporządzane z 21 ziół dedykowane żeńskiej energii - Tarze.

Zapal kadzidło i pozwól swym zmysłom by poprowadziły Cię w nieskażone ostępy Himalajów gdzie umysł i ciało mogą ulec oczyszczeniu i zjednoczeniu. Niech moc himalajskich ziół na stałe zagości w Twoim życiu.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów


sobota, października 17, 2009

Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott (Amulety ochronne)

Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott

Oficjalny skrypt dla menedżerów i studentów w krajach anglosaskich

  • Analiza sprawozdań finansowych -- bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdań z przepływów pieniężnych
  • Ocena firmy z punktu widzenia inwestora -- wycena akcji, fuzje, przejęcia i wykupy
  • Zarządzanie zobowiązaniami, należnościami i zapasami

Książka stanowi oficjalny skrypt, powszechnie stosowany w krajach anglosaskich. Wprowadza studentów zarządzania, marketingu i kierunków technicznych w zagadnienia finansowe. Jest także lekturą obowiązkową na biznesowych i menedżerskich studiach podyplomowych prowadzonych przez brytyjskie uczelnie wyższe. To profesjonalnie opracowane kompendium wiedzy potrzebnej wszystkim -- przedsiębiorcom, menedżerom i inwestorom.

Autor, Graham Mott, jest biegłym księgowym i głównym wykładowcą Wydziału Zarządzania Finansowego na Uniwersytecie Northumbrii w Wielkiej Brytanii. Poruszone w książce zagadnienia ilustruje licznymi przykładami i utrwala dzięki zadaniom sprawdzającym. Przejrzysta prezentacja danych, klarowne definicje i logiczny tok rozumowania -- oto trzy powody, dla których ta publikacja stała się lekturą absolutnie niezbędną, znaną w kręgach akademickich i menedżerskich w Wielkiej Brytanii. Omawiane tu tematy obejmują:

  • analizę finansową w oparciu o wskaźniki (operacyjności, zadłużenia, płynności i rentowności),
  • rachunkowość zarządczą i analizę kosztów (koszty zmienne i stałe, marginalne i całkowite, pośrednie i bezpośrednie),
  • matematykę finansową (procent prosty i składany),
  • wycenę papierów wartościowych (akcje, prawa poboru, dywidenda),
  • dźwignię finansową i operacyjną,
  • ocenę efektywności inwestycji (okres zwrotu nakładów, rzeczywista i księgowa stopa zwrotu, wartość bieżąca netto -- NPV, wewnętrzna stopa zwrotu -- IRR),
  • formy płatności w transakcjach zagranicznych i operacje walutowe,
  • inne zagadnienia (inflacja, budżetowanie, podatki, przepisy antymonopolowe).


Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott


piątek, października 16, 2009

Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery - Gary Gagliardi, Sun Tzu (Amulety)

Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery - Gary Gagliardi, Sun Tzu

Wykorzystaj starożytne chińskie strategie w karierze zawodowej

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można zastosować je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, przedsiębiorcy i wszyscy, którzy swoją pracę traktują jak wyzwanie. Przeniesienie ich na grunt procesu poszukiwania pracy i rozwijania swojej kariery może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie mogą okazać się bardzo przydatne podczas analizowania swojej pozycji, wyboru właściwego pracodawcy i wypracowywania sobie odpowiedniej pozycji w firmie.

"Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego rynku pracy. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas poszukiwania i zdobywania ciekawej pracy oraz rozwijania się w niej. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy, kto chce świadomie kierować swoją karierą zawodową. Nie znajdziesz tu standardowych porad mówiących o właściwej motywacji czy pozytywnym nastawieniu. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu kariery, wykorzystywaniu swoich mocnych stron i słabych stron firmy oraz walce o awans.

  • Planowanie swojej kariery
  • Wybór właściwej pracy
  • Zmiana pracy
  • Poznawanie słabych i silnych stron pracodawcy
  • Radzenie sobie z konfliktami w pracy
  • Rozwijanie umiejętności dostosowywania się do sytuacji
  • Pokonywanie kolejnych etapów rozwoju zawodowego
  • Zdobywanie nowej posady

Poznaj nowe, wyjątkowe metody zwyciężania bitew o dobrą pracę.


Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery - Gary Gagliardi, Sun Tzu


czwartek, października 15, 2009

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald (Amulet)

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.


Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald


Szok przyszłości - TofflerAlvin (Talizmany)

Szok przyszłości - TofflerAlvin oryg.: Future Shock
TofflerAlvin

...Trzeba będzie złagodzić napór przyspieszenia oraz nadać ju odpowiednie tempo i kierunek. Nie będzie to łatwe przedsięwzięcie. Posuwając się szybko, jak gdyby w głąb terytorium społecznego, nieoznaczonego dotychczas na żadnych mapach, czujemy brak wypróbowanych technik i planów. Musimy zatem eksperymentować, stosując szeroki zasób środków regulujących zmiany, wynajdując coraz to nowe środki i porzucając stare. Tak więc sugestie nasze mają charakter propozycji, nie stanowią zaś żadnego panaceum, są przykładami nowego sposobu myślenia, który wymaga sprawdzenia i oceny. Walka o ukierunkowanie przemian musi odbywać się jednocześnie na trzech płaszczyznach: jednostkowej, technicznej i społecznej. Dlatego też nasze sugestie dotyczą każdej z tych płaszczyzn z osobna.
Przez dokładne zrozumienie problematyki i bardziej świadome prześledzenie pewnych problemów możemy odwrócić moment nadchodzącego kryzysu i potraktować go jako doskonałą okazję, aby nie tylko pomóc ludziom przetrwać, ale pozwolić im wznieść się na fali zmian, rozwinąć się i zdobyć nowe poczucie panowania nad swym własnym losem.
Czym jest ów szok przyszłości? Gwałtowny rozwój cywilizacji i techniki wywołuje w ustabilizowanych społeczeństwach psychologiczny wstrząs. Szok przyszłości zaskakuje tych, którzy- nieprzygotowani na przyjęcie nowych symboli kulturowych- z dnia na dzień muszą pozbyć się wszystkiego, do czego zdążyli się już przyzwyczaić.
"Szok przyszłości" wraz z "Trzecią falą" oraz "Zmianą władzy"... tworzą niezwykłą trylogię kreślącą wizję spójnego modelu społeczeństwa przyszłości wraz z zasadami owym społeczeństwem kierującymi.
Alvin Toffler (ur. w 1928) amerykański pisarz i futurysta- uznany w 1983 roku przez amerykańsie Stowarzyszenie Dziennikarzy i Autorów "pisarzem roku" za olbrzymi wpływ na idee samoświadomości społeczeństwa amerykańskiego- znany na całym świecie rzecznik myśli społecznej. Po ukończeniu w 1949 roku New York University pracował w wielu zawodach, również jako robotnik fizyczny. W roku 1951 związał się z miesięcznikiem "Fortune" oraz zaczął pisać artykuły do gazet i periodyków. W 1964 roku opublikował "The Culture Consumers: A Study of Art and Affluence in America". Szczególne zainteresowania przyszłością zaowocowały książką "Szok przyszłości" (wyd. polskie 1975), która odniosła olbrzymi sukces czytelniczy (przetłumaczono ją na 30 języków).

KURPISZ, Poznań 2007
Wydanie 3
Format 15.0x21.0cm Oprawa Twarda z obwolutą

Szok przyszłości - TofflerAlvin


Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant (Talizmany)

Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant

Książka prezentuje zintegrowany system praktyk, rytuałów i ćwiczeń, pomocnych w zyskaniu pełnej kontroli nad swoim ciałem, umysłem i otoczeniem.
Omawia magiczne instrumentarium, hierarchie duchów, demonów i aniołów, sekrety kabalistyczne, moce żywiołów oraz istotne rytuały i zaklęcia pozwalające na skuteczne zmienianie rzeczywistości wokół siebie.

  • Data wydania: 2008, Kwiecień
  • Wydanie: 1
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 145 x 204 mm
  • Okładka: miękka

  • Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant


    Pracoholicy - Killinger Barbara (Talizman)

    Pracoholicy - Killinger Barbara Szkoła przetrwania
    seria/cykl: Poradniki i podręczniki biznesowe
    oryg.: Workaholics
    Killinger Barbara

    Czy zabierasz do domu teczkę pełną pracy i pracujesz wieczorami lub w weekendy?

    Czy jest ci coraz trudniej wyjechać na długie wakacje?

    Jeśli odpowiedziałeś TAK na powyższe pytania ? koniecznie zrób test zamieszczony w tej książce. Być może ty również jesteś pracoholikiem.

    Książka Pracoholicy Barbary Killinger to międzynarodowy bestseller. Klasyka studiów nad zjawiskiem uzależnienia od pracy.

    Pracoholizm to chyba jedyne uzależnienie spotykające się z aprobatą społeczną. W cieniu rozwijającej się z szybkością światła kariery często nie zauważamy, że praca 24 h na dobę rujnuje nasze życie osobiste i w efekcie nas unieszczęśliwia. Barbara Killinger dowodzi w swej książce, że podłożem tego uzależnienia jest obsesyjno-kompulsywny pęd do zdobycia akceptacji i sukcesu poprzez zapewnianie sobie kontroli i władzy. Jej propozycje strategii odzyskiwania wewnętrznej równowagi oraz sposoby podniesienia jakości życia rodzinnego i zawodowego, przydatne zarówno dla osób uzależnionych, jak i ich krewnych, są efektem wielu lat pracy terapeutycznej z pracoholikami. Dodatkowym walorem książki są wyznania osób uzależnionych, pokazujące drastyczny wpływ tego słabo znanego zjawiska na nasze życie, a także informacje potrzebne członkom ich rodzin i pracodawcom w radzeniu sobie z tym problemem. To początek, pierwszy krok, jaki można zrobić w długiej podróży powrotnej do świata ludzi żywych i szczęśliwych.

    Barbara Killinger jest psychologiem klinicznym i znanym ekspertem w dziedzinie pracoholizmu. W obszarze jej zainteresowań znajdują się także badania nad wykorzystywaniem poczucia humoru w psychoterapii. Jest autorką The Balancing Act: Rediscovering Your Feelings, książki opisującej techniki przeciwdziałania szkodliwym skutkom pracoholizmu, narcyzmu idepresji reaktywnej.

    REBIS, Poznań 2007
    Wydanie 1
    Format 15.3x23.0cm Oprawa Twarda

    Pracoholicy - Killinger Barbara


    środa, października 14, 2009

    Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - Jay Conrad Levinson (Amulet)

    Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - Jay Conrad Levinson

    Najlepsza reklama za (pół) darmo

    • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
    • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
    • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

    Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

    ...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
    ...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
    ...ich reklama dawałaby szybki zysk,
    ...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
    ...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.

    Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

    Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

    • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
    • czym zainteresować odbiorców reklamy,
    • jakie kwoty inwestować w reklamę,
    • jak określić krąg odbiorców docelowych,
    • jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci,
    • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
    • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).


    Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - Jay Conrad Levinson


    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald (Talizman na miłość)

    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald

    Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
    aspektów planowania marketingowego

    • Poznaj zasady planowania marketingowego
    • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
    • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

    Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

    Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

    • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
    • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
    • Wewnętrzny audyt marketingowy
    • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
    • Określenie rynków docelowych
    • Analiza portfela produktów
    • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
    • Stworzenie polityki cenowej

    Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.


    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald


    wtorek, października 13, 2009

    Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej Mądrości (Talizman na miłość)

    Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej Mądrości

    Kadzidła przeznaczone dla Buddy bogactwa (Dzambala).

    Dzambala nie tylko potęguje bogactwo i pomyślność, ale przede wszystkim wspomaga rozwój wewnętrznego szczęścia poprzez bogactwo duchowej mądrości i zrozumienia.

    Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


    Zambala - Wealth - Bogactwo Duchowej Mądrości


    Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski (Amulet)

    Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski

    Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

    • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
    • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
    • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej

    Do kogo adresowana jest ta książka?
    Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

    Reklama od kulis.
    Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

    "Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


    Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski


    Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży - Gary Gagliardi, Sun Tzu (Talizman na miłość)

    Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży - Gary Gagliardi, Sun Tzu

    Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie

    • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
    • Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony
    • Zastosuj odpowiednią strategię podczas spotkań z klientem

    "Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzedaży również może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzedaży i negocjowania z klientem.

    "Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnej sprzedaży. Czytając, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się w realiach współczesnej walki o klienta. Opisane w książce techniki można wykorzystać w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa działu sprzedaży. Nie znajdziesz tu oklepanych frazesów o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podstępów.

    • Analiza sytuacji i podjęcie decyzji o sprzedaży
    • Planowanie taktyki sprzedaży
    • Pokonywanie przeszkód
    • Nawiązanie kontaktu z klientem i utrzymywanie relacji z nim
    • Przeprowadzanie transakcji
    • Sztuka zadawania pytań

    Poznaj nowe, wyjątkowe metody zwyciężania bitew o klienta.


    Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży - Gary Gagliardi, Sun Tzu


    Mity, podania i wierzenia dawnych Słowian - Strzelczyk Jerzy (Amulety ochronne)

    Mity, podania i wierzenia dawnych Słowian - Strzelczyk Jerzy seria/cykl: Mity i legendy
    Strzelczyk Jerzy

    Jerzy Strzelczyk jest historykiem mediewistą, badaczem między innymi dziejów Słowiańszczyzny, profesorem na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Opublikował wiele prac, a wśród nich: Iroszkoci w kulturze średniowiecznej Europy, Wandalowie i ich afrykańskie państwo, Mieszko Pierwszy, Słowianie połabscy, Odkrywanie Europy, Klucz do poznania nieba, Średniowieczny obraz świata.

    Mity, podania i wierzenia dawnych Słowian to w ujęciu autora ?prawdziwa historia Nierzeczywistego?, świata wyobrażeń naszych odległych, słowiańskich przodków o istotach nadprzyrodzonych, przede wszystkim boskich i demonicznych, o początkach ludów i państw oraz postaciach, zjawiskach i pojęciach, które z niejakim prawdopodobieństwem można związać z czasami przedchrześcijańskimi.

    Jest to książka wyjątkowo interesująca dla polskiego czytelnika szukającego głęboko w przeszłości korzeni własnych i braci Słowian. DW Rebis wznawia ją po kilku latach od pierwszego wydania, w rozszerzonej wersji.

    REBIS, Poznań 2007
    Wydanie 2
    Format 15x22.5 cm Oprawa Twarda

    Mity, podania i wierzenia dawnych Słowian - Strzelczyk Jerzy


    poniedziałek, października 12, 2009

    Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin (Talizman na miłość)

    Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin

    Niezawodne sposoby przekonywania i perswadowania

    • Przyjmij na siebie odpowiedzialność
    • Naucz się zadawać pytania
    • Uwierz w umiejętności innych ludzi

    Ile razy każdemu z nas opadały ręce, gdy widzieliśmy, że nasze błyskotliwe pomysły i próby przekonania do nich innych osób wywoływały jedynie wzruszanie ramionami i pytające spojrzenia? Ile razy irytował nas brak zrozumienia w zespole? Wielokrotnie przeprowadzane badania dowodzą, że najczęstszymi problemami w biznesie są słaba komunikacja oraz opór wobec zmian. Innymi słowy, większość problemów w niemal każdej firmie sprowadza się do jednego: Oni nic nie rozumieją! Przekształcanie oporu w zrozumienie to sztuka, a sukces tego procesu zależy od nas, a nie od innych. Chcąc przekonać innych, wykorzystujmy do tego najlepsze metody.

    "Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie" to książka przedstawiająca doskonałe techniki przekonywania innych ludzi do naszych koncepcji i idei. Udowadnia, że to, czy ludzie nas zrozumieją, czy też nie, zależy wyłącznie od nas samych i to właśnie my musimy użyć najlepszych sposobów, aby przełamać ich opór. Opisuje proces, który pomaga budować wzajemne zrozumienie i wspólne zaangażowanie zamiast utrwalania oporu i niezrozumienia. Dzięki niej każdy będzie w stanie lepiej przekazywać innym swoje pomysły oraz ich inspirować, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Zamiast ciągnąć każdy w swoją stronę, będziemy mogli pchać nasze sprawy naprzód.

    • Przyczyny braku zrozumienia
    • Przełamywanie początkowego oporu rozmówców
    • Nawiązywanie porozumienia
    • Rozwijanie sztuki zadawania pytań
    • Rezygnacja z przymusu
    • Przyznawanie się do błędów

    Bądź odpowiedzialny!
    Pomóż innym zrozumieć Twoje intencje.


    Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin


    niedziela, października 11, 2009

    To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg (Amulet na miłość)

    To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg

    Poznaj siłę relacji międzyludzkich w biznesie i życiu

    Wielu ludzi uważa, że biznes i życie osobiste to dwa odrębne światy. Jednak powszechnie wiadomo, że w biznesie jedyną pewną rzeczą są nieustające zmiany. Okazuje się, że nawet przekonanie o konieczności rozdzielenia spraw zawodowych i osobistych powoli ulega… zmianie. Dziś dobra oferta firmy i reklama powoli przestają wystarczać. Trzeba czegoś więcej, aby pozyskać sobie klientów oraz partnerów handlowych. Dlatego relacje biznesowe niejednokrotnie przekształcają się w więzi międzyludzkie oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i pielęgnowaniu dobrych kontaktów.

    Rona Lichtenberg w książce "To nie tylko biznes, to samo życie!" koncentruje się na najważniejszym rodzaju relacji biznesowych -- czyli na interakcjach zachodzących między ludźmi. Książka odkryje przed Tobą dziewięć reguł, wyłuskanych z wywiadów przeprowadzonych z ludźmi sukcesu. Nie są to sztywne zasady, a jedynie wskazówki, które mogą pomóc Ci decydować, co, kiedy i z kim robić w ciągu Twojego dnia pracy. Zastosowanie się do nich ułatwia nawiązywanie relacji, dzięki którym szybciej znajdziesz lepszą pracę, wkroczysz w kolejny etap kariery lub zdobędziesz lojalność nowego klienta.

    • Poznaj dziewięć zasad, dzięki którym Twoja kariera nabierze rozpędu.
    • Przekonaj się, że zaangażowane podejście do osobistego wymiaru pracy przynosi korzyści.
    • Sprawdź, jak stworzyć "własny zarząd" -- grupę zaufanych osób związanych z Tobą na dobre i na złe.
    • Naucz się efektywnie dobierać ludzi.
    • Dowiedz się, jak zawierać najlepsze umowy przy wykorzystaniu relacji międzyludzkich.

    To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg


    piątek, października 09, 2009

    Gangchen Manjushri - Duchowa Mądrość (Amulet)

    Gangchen Manjushri - Duchowa Mądrość

    Tradycyjnie używane do oczyszczania otoczenia, jak i samego powietrza z negatywnych energii.
    Znoszą wewnętrzne blokady oraz zakłócenia psyche i somy. Używane głównie podczas podniosłych ceremoni - również rocznicowych. Palone intencyjnie (ofiarowane) stymulują wewnętrzną mądrość, fizyczną iluminację i długowieczność.

    Opakowanie zawiera podstawkę oraz 32 długie (19 cm) kadzidła - każde z nich pali się ok. 60 - 70 min.


    Gangchen Manjushri - Duchowa Mądrość


    środa, października 07, 2009

    Marzenia w zasięgu ręki - Gabor Don (Amulet na miłość)

    Marzenia w zasięgu ręki - Gabor Don seria/cykl: Poradniki psychologiczne
    oryg.: Big Thing Happen
    Gabor Don

    Każdy o czymś marzy ? o zdobyciu dodatkowych kwalifikacji, zbudowaniu domu, stworzeniu lepszego związku lub choćby uprzątnięciu garażu - i pragnie, aby jego marzenie się spełniło. Jednak nie każdy jest wystarczająco zdeterminowany, by krok po kroku, systematycznie dążyć do wytyczonego celu.

    Kluczem do sukcesu jest konsekwentna realizacja dobrze przemyślanego, szczegółowego planu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak taki plan ułożyć i jak przezwyciężać zarówno obiektywne, jak i subiektywne, tkwiące w naszym wnętrzu przeszkody. Autor uczy między innymi, jak poczynić niezbędne przygotowania i wreszcie zdobyć się na rozpoczęcie przedsięwzięcia. Pokazuje też, jak rozpoznać największe trudności i przełamać lęk przed porażką oraz skłonność do odkładania działań na później.

    Ten przystępnie napisany, pełen przykładów z życia i zabawnych cytatów poradnik pozwoli ci zrealizować nawet na pozór nieosiągalne marzenia i życiowe cele.

    Don Gabor to ekspert w sprawach komunikacji. Uczy prowadzenia rozmów biznesowych i doskonalenia współpracy z klientami. Jest autorem m.in. kilku bestsellerów Jak zacząć rozmowę i zdobyć przyjaciół i Słowa, które pomagają wygrać (REBIS 2005).

    REBIS, Poznań 2007
    Wydanie 1
    Format 15.0x22.5cm Oprawa Miękka

    Marzenia w zasięgu ręki - Gabor Don


    Młodzi z Biblią - Curro Salvatore, Dimonte Roberto (Talizman na miłość)

    Młodzi z Biblią - Curro Salvatore, Dimonte Roberto Poradnik dla duszpasterzy, katechetów i animatorów
    oryg.: GIOVANI IN CAMMINO CON LA BIBBIA
    Curro Salvatore, Dimonte Roberto

    Książka jest pomocą dla tych, którzy zajmują się wychowaniem religijnym młodych: dla organizatorów duszpasterstwa młodych, animatorów grup i katechetów.
    Publikacja ta, posługując się naukowym dyskursem, interpretuje trudności podejścia do Biblii, jak również oferuje praktyczne materiały ułatwiające prowadzenie katechez, spotkań modlitewnych i wygłaszanie homilii.
    Myśl przewodnia poradnika będzie zmierzała do:
    - pogłębionej interpretacji trudności w zbliżeniu do Biblii, poczynając od prób zastosowania Biblii do sytuacji w obecnych czasach (część pierwsza);
    - zaproponowania pewnej płaszczyzny i kryteriów, które podpowiadałyby korzystne i prawidłowe ustawienie Biblii w procesie osobistego wzrostu i w formacji wychowawczej (część druga);
    - wskazania w procesie wychowawczym, w jaki sposób Biblia może towarzyszyć procesowi dojrzewania religijnego i wiary oraz w jaki sposób może być zastosowana w formacji katechetycznej, w nauczaniu religijnym oraz uczeniu modlitwy osobistej i wspólnotowej (część trzecia).

    JEDNOŚĆ, Kielce 2006
    Format 14.5x20.5cm Oprawa Miękka

    Młodzi z Biblią - Curro Salvatore, Dimonte Roberto


    wtorek, października 06, 2009

    Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu - Jay Carter (Amulety)

    Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu - Jay Carter

    Dla mężczyzn po przejściach i kobiet z przeszłością

    • Poznaj przyczyny szumów komunikacyjnych w układach damsko-męskich
    • Zrozum, co może powodować rozczarowanie zachowaniem kobiet
    • Sprawdź, jak z nimi postępować
    • Nie pozwól się tłamsić i krytykować

    Dobre kobiety są lepsze niż dobrzy mężczyźni. Złe kobiety są gorsze niż źli mężczyźni -- to zdanie wypowiedziane przez Marcela Acharda znakomicie charakteryzuje książkę Jaya Cartera. Autor w przenikliwy sposób analizuje zachowanie złośnic starających się uczynić piekło z życia swoich bliskich oraz pomaga zrozumieć błądzące kobietki, które nie mają złych intencji.

    Jak wytrzymać z kobietą, która wysysa z Ciebie całą energię? Czy można ją zrozumieć i oswoić? Czy warto się na to porywać? Z tego poradnika dowiesz się, co jest źródłem Twoich problemów z kobietami. Poznasz metody postępowania z trudną partnerką, koleżanką czy szefową. A jeśli jesteś kobietą, która chce się zmienić lub sama ma kłopoty ze zrozumieniem zachowania innych dziewczyn -- to książka również dla Ciebie.

    • Przykłady sytuacji konfliktowych i odpowiednich reakcji na nie.
    • Stawianie czoła despotkom i rozpoznawanie manipulatorek.
    • Typy wstrętnych kobiet.
    • Bezpieczne metody komunikowania się.
    • Wskazówki pomagające w przypadku większości problemów.

    Nie taka kobieta straszna…

    PROMOCJA!!! Do książki dołączamy elegancki długopis od firmy SENSUS.


    Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu - Jay Carter


    poniedziałek, października 05, 2009

    Sennik wykładnia snów - Zucker Fiona (Amulet na miłość)

    Sennik wykładnia snów - Zucker Fiona
    • wydawnictwo: Elipsa
    • ISBN: 83-7265-058-6
    • liczba stron: 144
    • wymiary: 21,5 x 28 cm
    • okładka: miękka
    • tłumaczenie: Eliza Czekajowa

    Treść snów jest intrygująca. Warto spróbować ją zrozumieć. Sennik ma w tym pomóc. Przedstawiamy podstawowe naukowe teorie interpretacji snów oraz rozmaite wykładnie ludowe i tradycyjne.

    S


    Sennik wykładnia snów - Zucker Fiona


    Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon (Talizmany)

    Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?
    oryg.: The God Particle If the Universe is the Answer, what is the Question?
    Teresi Dick, Lenderman Leon

    Leon Lederman przejdzie do historii fizyki co najmniej z dwóch powodów. W roku 1988 za badania nad cząstkami elementarnymi otrzymał Nagrodę Nobla. W roku 1993 napisał najzabawniejszą książkę o fizyce, jaką kiedykolwiek wydano, Boską Cząstkę - błyskotliwą opowieść o poszukiwaniu najdrobniejszych składników materii oraz o roli, jaką odgrywają one w wyjaśnianiu tajemnicy narodzin i ewolucji Wszechświata.
    "Czytając tę książkę będziesz śmiał się tak głośno, że nawet nie zauważysz, jak wiele w tym czasie się nauczyłeś" - pisał w recenzji Boskiej Cząstki dziennikarz "San Francisco Examiner".
    Wznowienie w nowej szacie graficznej.

    PRÓSZYŃSKI i S-KA, Warszawa 2005
    Format 16.0x23.0cm Oprawa Miękka

    Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon


    piątek, października 02, 2009

    Ścieżki i bezdroża runiczne + karty - Misterka Tomasz (Amulet na miłość)

    Ścieżki i bezdroża runiczne + karty -  Misterka Tomasz

    Ścieżki i bezdroża runiczne są wyjątkową pozycją wśród innych, poświęconych runom. Autor oparł swoje rozważania na własnych doświadczeniach, przeżyciach, analizach i medytacjach. Zawiera ona zarówno elementy rekonstrukcji magii związanej z runami z dawnych czasów, jak i współcześnie istniejące wariacje na temat run - zwłaszcza w zakresie dywinacji. Jej ważną zaletą jest pomieszczenie poematów runicznych, szczególnie tych, które dotąd nie były publikowane po polsku oraz fragmentów Eddy poetyckiej i Sag. Niewątpliwie przyczyni się to do pełniejszego zrozumienia run i poznania ich, takimi jakimi mogły być. Archeologicznym teoriom towarzyszą religioznawcze i lingwistyczne. Atutem książki są dwie talie kart runicznych, autorstwa Dariusza Cecudy, a także cztery typowo magiczne karty - ALU i OTA - które są wprowadzone po raz pierwszy do obiegu. Całość: pudełko w zielonym kolorze ze srebrnymi tłoczeniami, książka oraz dwie talie - dywinacyjna i medytacyjna (dodatkowo po raz pierwszy publikowane cztery magiczne karty ALU i OTA).

    Producent:    Ezoteric
    Język:       polski
    Wydanie:      1
    Ilość stron:  213
    Oprawa:       Miękka
    Format:       10.9x18.0cm
    Data wydania: 2007


    Ścieżki i bezdroża runiczne + karty - Misterka Tomasz


    Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl (Amulety)

    Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl

    Jeśli chcesz zostać świetnym teoretykiem wybierz dowolną książkę dotyczącą coachingu. Jeżeli jednak chcesz wykorzystać nabytą wiedzę w praktyce, musisz wybrać najnowszą pozycję autorstwa Hansa Stöberla. Jest to jedyny podręcznik charakteryzujący się zarówno pełnym profesjonalizmem, jak i ogromem wiedzy praktycznej, której próżno szukać w innych publikacjach o tej tematyce.
    Książka ta jest przeznaczona dla osób, które poprzez zostanie trenerami osobowości chcą pomóc innym w osiąganiu szeroko pojętego sukcesu życiowego. Uniwersalność i mnogość przykładów umożliwia zastosowanie się do porad autora zarówno w przypadku, gdy pacjent cierpi z powodu zdarzeń z przeszłości jak i do leczenia kompleksów. Za wyborem niniejszej pozycji przemawia również niezaprzeczalny autorytet autora w środowisku coachów. Nie odgrywa on jednak roli wyroczni, ale cierpliwie, krok po kroku wprowadza czytelnika w coraz bardziej zaawansowane tajniki terapeutycznej sztuki coachingu.

    wydanie: I
    rok wydania: 2007
    format: 145 x 205 mm
    ilość stron: 270
    oprawa: miękka


    Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl


    czwartek, października 01, 2009

    Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick (Amulety)

    Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick

    W krzywym zwierciadle samooceny

    Dysmorfofobia (zaburzenie dysmorficzne ciała) to psychiczne zaburzenie urojeniowe. Charakteryzuje się ona negatywnym odbiorem estetyki własnego ciała mimo braku widocznych defektów w wyglądzie. Jest stosunkowo mało znaną, ale bardzo niebezpieczną chorobą. Jej ofiary mają skłonność do popadania w obsesję, wykazują się zachowaniami kompulsywnymi i autodestrukcyjnymi oraz cierpią na różne fobie społeczne.

    Dysmorphophobia (gr.) znaczy tyle, co lęk przed deformacją. W świecie ogarniętym przez kult ciała, pełnym wszechobecnych obrazów pięknych i nieprawdziwych ludzi, trudno o bezwarunkową akceptację swojego wyglądu. Jednak dysmorfofobia to coś więcej niż tylko kompleksy. Jeśli Twoje dziecko, pacjent, ktoś bliski wykazują patologiczne wręcz niezadowolenie ze swojej prezencji, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Znajdziesz tu:

    • naukowe i kulturowe wyjaśnienie przyczyn zaburzenia dysmorficznego ciała,
    • szczegółowe opisy symptomów i przypadków,
    • fachowe kwestionariusze oceny zaburzenia dysmorficznego ciała (z formularzem samooceny),
    • zalecane terapie i techniki radzenia sobie z chorobą.

    Kiedy kompleks staje się udręką


    Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick