Amulety i Talizmany dla Ciebie

Najbogatszy wybór talizmanów i amuletów z różnych tradycji ezoterycznych i kultur znajdziesz w Magicznyej Księgarni-Galerii Ezoterycznej CzaryMary.pl

Zobacz również: Merkaba

poniedziałek, maja 31, 2010

Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick (Amulet na miłość)

Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick

Do??wiadczeni przedsi�?biorcy wiedz�?, ??e firma jest tak dobra, jak ludzie, kt??rzy j�? tworz�?. Je??eli stawiasz na niew??a??ciwych ludzi lub zaniedbujesz polityk�? kadrow�?, zwykle wszystko idzie ??le: obowi�?zki nie s�? wykonywane, cho�? pracownicy zawsze maj�? dobre wyt??umaczenia, przybywa Ci pracy, poniewa?? zbyt wiele spraw musisz za??atwia�? samemu, a relacja rzeczywistych wynik??w do koszt??w wynagrodze?? jest coraz gorsza. Ten problem mo??esz rozwi�?za�? tylko w jeden spos??b -- zdobywaj�?c zaanga??owanie i zaufanie za??ogi, buduj�?c w??r??d personelu poczucie przynale??no??ci i daj�?c ludziom rado??�? z wykonywanej pracy.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?,
jak uczyni�? Twoj�? firm�? miejscem, w kt??rym ludzie chc�? pracowa�?.

Co zrobisz, kiedy nagle opu??ci Ci�? zaufany pracownik? A je??eli trafisz do s�?du i oka??e si�?, ??e warunki pracy w Twojej firmie s�? niezgodne z przepisami? Jak ucierpi�? Twoje finanse, kiedy wynagrodzenia wymkn�? Ci si�? spod kontroli? Problemy z lud??mi nigdy si�? nie ko??cz�?. Jednak nie mo??esz ich unikn�?�?. Je??eli nie dysponujesz funduszami du??ej organizacji, to prawdopodobnie ludzie s�? Twoim jedynym prawdziwym kapita??em. Przeczytaj t�? ksi�???k�?, a dowiesz si�?, jak nim zarz�?dza�?, unikaj�?c pu??apek i przewiduj�?c sytuacje kryzysowe.

John Stredwick, do??wiadczony konsultant i kadrowiec, omawia w tym praktycznym przewodniku najwa??niejsze tematy dotycz�?ce zarz�?dzania zasobami ludzkimi w ma??ej firmie, takie jak:

  • rekrutacja i selekcja: rozmowa kwalifikacyjna i ocena kandydat??w;
  • systemy motywacyjne: struktura wynagrodze??, pu??apki w premiowaniu i sprawiedliwa ocena;
  • przepisy: prawo pracy, BHP, dyskryminacja, niepe??nosprawni, molestowanie i mobbing;
  • szkolenie i rozw??j: ocena potrzeb szkoleniowych i planowanie ??cie??ki kariery;
  • kultura organizacji, komunikacja i klimat w miejscu pracy;
  • dyscyplinowanie i zwalnianie pracownik??w.

Zarz�?dzanie lud??mi w ma??ych firmach to lektura obowi�?zkowa dla ka??dego, kto ma do czynienia ze sprawami kadrowymi. Niezale??nie od tego, czy jeste?? w??a??cicielem ma??ej firmy, czy mened??erem w du??ej, skorzystaj z zawartych tu porad i wskaz??wek. Ulepszaj Twoje metody zarz�?dzania lud??mi, a otrzymasz od nich zas??u??on�? nagrod�?.


Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick


Atrybucja winy: o roli stereotyp??w i odniesienia zdarzenia do Ja - Sty??ko Ma??gorzata (Talizmany)

Atrybucja winy: o roli  stereotyp??w i odniesienia zdarzenia do Ja - Sty??ko Ma??gorzata seria/cykl: Rozprawy Uniwersytetu Warszawskiego
Sty??ko Ma??gorzata

Monografia z dziedziny psychologii spo??ecznej dotycz�?ca mechanizm??w przypisywania winy oraz zagadnie?? zwi�?zanych z my??leniem stereotypowym. Cz�???�? pierwsza prezentuje podstawowe teorie pomocne w atrybucji winy, cz�?sto nieobecne w j�?zyku polskim, druga ? wyniki w??asnych bada?? autorki. Cenna lektura nie tylko dla psycholog??w i student??w psychologii, ale r??wnie?? socjolog??w, pedagog??w, politolog??w i dziennikarzy.

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 13.5x20.5cm Oprawa Mi�?kka ze skrzyde??kami

Atrybucja winy: o roli stereotyp??w i odniesienia zdarzenia do Ja - Sty??ko Ma??gorzata


niedziela, maja 30, 2010

Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr. (Talizmany ochronne)

Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.

Stw??rz niezawodne oprogramowanie
spe??niaj�?ce oczekiwania u??ytkownik??w

  • Wykorzystuj odpowiednie narz�?dzia projektowe.
  • Wdra??aj nowoczesne metodologie.
  • Szybko rozwi�?zuj problemy.

Dyskusje nad wadami i zaletami przer????nych metodologii tworzenia oprogramowania, maj�?ce na celu wy??onienie najlepszej z nich, zwykle do niczego nie prowadz�?. Zwolennicy poszczeg??lnych metodologii, takich jak Rational Unified Process, programowanie ekstremalne i inne, staraj�? si�? udowodni�?, ??e to ich stanowisko jest poprawnym sposobem realizacji projekt??w informatycznych. Tymczasem nie istnieje "jedyne s??uszne" i uniwersalne podej??cie, kt??re sprawdza si�? we wszystkich okoliczno??ciach. Wyb??r w??a??ciwej metodologii w ogromnej mierze zale??y od typu projektu i wielko??ci zespo??u pracuj�?cego nad nim. Nale??y kierowa�? si�? nastawieniem czysto pragmatycznym, czyli wybra�? tak�? metodologi�?, kt??ra b�?dzie najbardziej korzystna dla okre??lonego projektu. Niew??a??ciwy wyb??r mo??e sko??czy�? si�? pora??k�?.

Ksi�???ka "Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych" to zbi??r wskaz??wek przedstawiaj�?cych narz�?dzia i techniki, dzi�?ki kt??rym ka??dy projekt programistyczny zako??czy si�? sukcesem. Czytaj�?c j�?, nauczysz si�? korzysta�? z nowoczesnych instrument??w wykorzystywanych do projektowania oprogramowania, kontroli wersji kodu ??r??d??owego i ??ledzenia procesu usuwania b??�?d??w. Dowiesz si�?, w jaki spos??b zorganizowa�? prac�? zespo??u projektowego i wdra??a�? metodologi�? wytwarzania oprogramowania. Porady, kt??re znajdziesz w tej ksi�???ce, pomog�? Ci rozwi�?za�? problemy pojawiaj�?ce si�? podczas realizacji projekt??w programistycznych. Poznasz nowoczesne metody oraz dowiesz si�?, kiedy i jak z nich korzysta�?.

  • Planowanie infrastruktury
  • Dob??r narz�?dzi projektowych
  • Automatyzacja zada??
  • Tworzenie listy zada??
  • Rola kierownika technicznego
  • Metodologia pocisku smugowego
  • Rozwi�?zywanie problem??w

Wskaz??wki zawarte w tej ksi�???ce sprawi�?, ??e ka??dy prowadzony przez Ciebie projekt zako??czy si�? w terminie i zmie??ci w wyznaczonym bud??ecie.


Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.


sobota, maja 29, 2010

Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych - Jinjer Simon (Talizmany ochronne)

Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych - Jinjer Simon

Poznaj nowoczesne techniki analizy danych oraz tworzenia wykres??w

  • Zastosuj formu??y i kwerendy
  • Stw??rz tabele i wykresy przestawne
  • Zoptymalizuj prac�?, pisz�?c w??asne makra w Visual Basicu

Arkusz kalkulacyjny Excel najcz�???ciej wykorzystywany jest do gromadzenia i prezentowania danych. Rzadziej stosowany jest w charakterze narz�?dzia analitycznego, mimo i?? ma do tego doskona??e predyspozycje. Odpowiednie po??�?czenie formu??, kwerend i dodatkowych narz�?dzi sprawia, ??e Excel staje si�? niezast�?pionym narz�?dziem ka??dego, kto dokonuje analiz finansowych i numerycznych. Wykorzystanie tych narz�?dzi oraz mo??liwo??ci Excela w zakresie budowania wykres??w umo??liwia przygotowanie precyzyjnych i doskonale wygl�?daj�?cych zestawie??.

Dzi�?ki ksi�???ce "Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych" poznasz tajniki przeprowadzania z??o??onych analiz i tworzenia wykres??w za pomoc�? Excela. Czytaj�?c j�?, nauczysz si�? wykorzystywa�? formatowanie warunkowe, tworzy�? z??o??one formu??y i stosowa�? kwerendy do filtrowania danych w arkuszu. Dowiesz si�?, jak zautomatyzowa�? prac�? za pomoc�? makr i jak tworzy�? aplikacje w VBA (Visual Basic for Applications), dzi�?ki kt??rym znacznie przyspieszysz najcz�???ciej wykonywane zadania. Przeczytasz r??wnie?? o dodatkach do Excela, kt??re mog�? okaza�? si�? przydatne podczas pracy nad analizami.

  • Wprowadzanie danych
  • Metody zaznaczania kom??rek
  • Sortowanie i tworzenie niestandardowych porz�?dk??w sortowania
  • Tworzenie w??asnych filtr??w wy??wietlania
  • Stosowanie formu??
  • Wykorzystanie narz�?dzia Solver
  • Importowanie i przetwarzanie danych ze ??r??de?? zewn�?trznych
  • Tworzenie wykres??w
  • Korzystanie z tabel i wykres??w przestawnych
  • Rejestrowanie i uruchamianie makr
  • Definiowanie w??asnych formularzy i okien dialogowych
  • Praca z dodatkiem Analiza Danych

Naucz si�? efektywnie korzysta�? z Excela i VBA.


Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych - Jinjer Simon


piątek, maja 28, 2010

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky (Amulety ochronne)

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky Ludzie, kt??rych idee ukszta??towa??y nasz obraz Wszech??wiata
seria/cykl: NA SCIE??KACH NAUKI
oryg.: BLIND WATCHERS OF THE SKY THE PEOPLE AND IDEAS THAT SHAPED OUR VIEW OF THE UNIVERSE
Kolb Rocky

Kim jeste??my? Sk�?d przychodzimy? Dok�?d zmierzamy? To odwieczne pytania ludzko??ci. Kto z nas nie zadawa?? ich sobie, spogl�?daj�?c w niebo? Rocky Kolb podejmuje pr??b�? wyja??nienia tych kosmologicznych zagadnie??, daj�?c Czytelnikowi mo??liwo??�? zapoznania si�? z najbardziej osza??amiaj�?cymi odkryciami bada?? astrofizyk??w. Prezentuje bardzo osobiste spojrzenie na zmiany zachodz�?ce w astronomii i astrofizyce od czas??w najdawniejszych a?? do wsp????czesno??ci, a tak??e na histori�? poznania gwiazd i Drogi Mlecznej, spos??b ukszta??towania Wszech??wiata pozagalaktycznego oraz okoliczno??ci sformu??owania wsp????czesnej teorii Wielkiego Wybuchu. Historia kosmologii nie jest wed??ug niego opowie??ci�? o rozwoju naukowej dyscypliny, ale raczej relacj�? z tryumf??w ludzkiego ducha i wyobra??ni. Kolb wprowadza Czytelnika w fascynuj�?cy i tajemniczy ??wiat kosmosu, przyst�?pnie i barwnie wyja??nia skomplikowane zagadnienia z dziedziny astrofizyki, przeplataj�?c swoj�? opowie??�? zabawnymi anegdotami. Ksi�???ka "?�lepi obserwatorzy nieba" zdoby??a w 1996 roku Emme Award, nagrod�? przyznawan�? przez Ameryka??skie Towarzystwo Aeronautyczne.

PR??SZY??SKI i S-KA, Warszawa 2006
Format 14.1x20.1cm Oprawa Mi�?kka

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky


Kar Kalim - Christian Deborah (Amulet)

Kar Kalim - Christian Deborah
  • wydawnictwo: Zysk
  • ISBN: 83-7150-775-5
  • liczba stron: 310
  • wymiary: 12 x 18 cm
  • ok??adka: mi�?kka
  • t??umaczenie: Ewa Jurewicz

Inya, zwana tak??e Pani�? Ksi�???ycowego Z�?ba, zamkn�???a si�? w ciemnej wie??y strzeg�?cej szczelin wymiarowych, p�?kni�?�? w tkaninie rzeczywisto??ci. Dobrowolna wygnanka z macierzystego wymiaru, w kt??rym niegdy?? zawiod??a jako stra??niczka, Inya umie??ci??a swoj�? wie??�? w Astareth. Mieszka w niej sama, nie licz�?c kilku magicznych istot oraz duch??w. Kiedy pocz�?tkuj�?cy czarownik Murl Amrey prosi j�? o nauki, Inya odmawia, jednak??e chc�?c odda�? przys??ug�? staremu przyjacielowi, w ko??cu wyra??a zgod�?. Zamierza wyposa??y�? go tylko w umiej�?tno??ci niezb�?dne do zdobycia upragnionego kryszta??u styrcyjskiego z odleg??ego wymiaru. Nie docenia jednak determinacji i mocy m??odego czarownika. Amrey wkr??tce wymknie si�? spod jej kontroli, przybierze imi�? zdobywcy - Kar Kalim - i postanowi zniszczy�? ??wiat Inyi.

Fantastyka


Kar Kalim - Christian Deborah


środa, maja 26, 2010

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman (Amulety)

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman

Walcz albo zapadnij si�? pod ziemi�?!

  • Jak wypracowa�? sobie ci�?ty j�?zyk i dowcip?
  • Jak prowadzi�? dyskusj�? "jeden przeciwko wszystkim"?
  • Analiza debat prezydenckich -- od Billa Clintona do George´a W. Busha

Stoisz przed publiczno??ci�?… i nagle z t??umu pada prowokacyjne:
"To nieprawda. Wszyscy wiemy, ??e jest inaczej. Dlaczego nas oszukujesz?".

To pytanie kompletnie Ci�? zaskakuje. Czujesz na sobie nieprzychylne spojrzenia ludzi. Wyst�?pujesz samotnie przeciwko wszystkim. Pr??bujesz zebra�? my??li. W ko??cu nieudolnie zaczynasz si�? broni�?. ?�amie Ci si�? g??os. Tracisz wiarygodno??�?. Stajesz si�? nik??�? postaci�? przypart�? do muru, zwierzyn�? ??own�? pod obstrza??em coraz bardziej wrogich pyta??. Ju?? po Tobie.

Taki czarny scenariusz mo??e zrealizowa�? si�? w przypadku ka??dego z nas podczas jakiegokolwiek wyst�?pienia publicznego: konferencji, prezentacji biznesowej, rozmowy w sprawie pracy, szkolenia czy wywiadu. Co zrobisz, gdy na forum kto?? zada Ci mia??d??�?ce pytanie? Czas, aby si�? nad tym zastanowi�? i przygotowa�? na t�? okoliczno??�?, masz w??a??nie TERAZ, a nie potem, gdy b�?dzie za p????no -- kiedy g??r�? wezm�? emocje i zorientujesz si�?, ??e ju?? ubrano Ci�? w sk??r�? ofiary.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak:

  • u??ywa�? zr�?czno??ci i refleksu w celu odparcia wrogich pyta??,
  • odpowiada�? pytaniem na pytanie,
  • nawi�?za�? dobry kontakt z publiczno??ci�? i kontrolowa�? jej reakcje,
  • radzi�? sobie z oszczerstwami i oskar??eniami,
  • odpowiada�? ze stuprocentow�? pewno??ci�? siebie,
  • zwraca�? s??owa atakuj�?cych przeciwko nim.

 

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman


wtorek, maja 25, 2010

Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein (Amulet na miłość)

Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein
  • wydawnictwo: Astrum
  • ISBN: 8372771871
  • liczba stron: 160
  • wymiary: 12 x 19 cm
  • ok??adka: mi�?kka

Alergia jest jedn�? z najcz�???ciej wyst�?puj�?cych chor??b XXI wieku. Statystyki s�? alarmuj�?ce: co 20 osoba nie mo??e si�? pozby�? uci�???liwej wysypki, a co 5 - kataru siennego. Na ataki astmy nara??one jest co 14 dziecko, przy czym liczba ta nieustannie wzrasta, szczeg??lnie w krajach rozwini�?tych gospodarczo. Jak twierdz�? fachowcy, to w??a??nie post�?p cywilizacyjny, a tak??e nieodpowiednia dieta, towarzysz�?cy nam stres oraz zmienno??�? klimatu sprzyjaj�? powstawaniu alergii.
Niniejsza ksi�???ka to vademecum, z kt??rego czytelnik dowie si�?, czym jest alergia, jak mo??na j�? leczy�?, jak z??agodzi�? jej objawy i co robi�?, ??eby si�? przed ni�? ustrzec

Pz


Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein


sobota, maja 22, 2010

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer (Talizmany)

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer

Poznaj najdoskonalsze strategie sprzeda??y telefonicznej

  • Wypracuj odpowiedni spos??b m??wienia
  • Zaplanuj dzia??ania i przebieg rozmowy
  • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
  • Naucz si�? panowa�? nad stresem

Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzeda??y w Polsce. Pozwala na obni??enie koszt??w i realizacj�? planu sprzeda??y w kr??tszym czasie ni?? w przypadku innych form sprzeda??y bezpo??redniej. Jednak sprzeda?? produkt??w lub us??ug przez telefon nie jest tak ??atwa, jak mog??oby si�? wydawa�?. Profesjonalny telemarketer powinien umie�? odpowiednio wybra�? grup�? docelow�?, zaplanowa�? przebieg rozmowy i by�? przygotowany na r????ne reakcje klient??w. Najwa??niejszym i praktycznie jedynym narz�?dziem dzia??ania telemarketera jest g??os, zatem musi on po??wi�?ci�? najwi�?cej uwagi sposobowi m??wienia. Tylko dzi�?ki odpowiedniej wiedzy i umiej�?tno??ciom telemarketer mo??e pokona�? przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizowa�? transakcj�?.

"Skuteczne techniki telemarketingu" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy tajniki dzia??ania profesjonalnych telemarketer??w. Zawiera wskaz??wki ekspert??w oraz sprawdzone tysi�?ce razy strategie umo??liwiaj�?ce wykorzystanie telefonu jako pot�???nego i wydajnego narz�?dzia w sprzeda??y. Dzi�?ki tej ksi�???ce dowiesz si�?, jak rozwija�? i w pe??ni wykorzystywa�? swoje umiej�?tno??ci sprzeda??y przez telefon.

  • Specyfika pracy telemarketera
  • Okre??lanie grupy docelowej
  • Kszta??towanie umiej�?tno??ci m??wienia i s??uchania
  • Tworzenie planu dzia??a?? telemarketingowych
  • Finalizowanie transakcji
  • Niezb�?dne umiej�?tno??ci telemarketera
  • Profesjonalne techniki i strategie
  • Najcz�???ciej pope??niane b??�?dy i sposoby ich unikania

Je??li chcesz dzia??a�? jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj t�? ksi�???k�?.


Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer


piątek, maja 21, 2010

E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk (Amulet na miłość)

E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk

Nowoczesne technologie teleinformatyczne zmieniaj�? otaczaj�?cy nas ??wiat w zawrotnym tempie. Zmiany dotycz�? wszystkich dziedzin naszego ??ycia: pracy, nauki, robienia zakup??w, stosunk??w spo??ecznych, prowadzenia interes??w, a nawet religii. Ksi�???ka ta ma za zadanie przybli??y�? czytelnikowi najwa??niejsze zagadnienia, kt??re unaoczniaj�? transformacj�? proces??w gospodarczych i spo??ecznych w ci�?gu ostatnich lat.

Ksi�???ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt??rych fascynuje wirtualna rzeczywisto??�?. Rzeczywisto??�?, kt??ra jest nam coraz bli??sza, staj�?c si�? codzienno??ci�?. Czytelnik dowie si�? wi�?c, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si�? przybli??y�? czytelnikowi najwa??niejsze zagadnienia, kt??re przedstawiaj�? transformacj�? proces??w gospodarczych i spo??ecznych w ci�?gu ostatnich dw??ch lat. Czytelnik znajdzie tu du??o informacji dotycz�?cych rynku polskiego, a w szczeg??lno??ci dane o firmach, kt??re dobrze funkcjonuj�? w nowej rzeczywisto??ci gospodarczej.

O autorze:
Tomasz Teluk jest wolnorynkowym ekspertem ekonomicznym i komentatorem. Specjalizuje si�? w zagadnieniach reformy opieki zdrowotnej, ochronie ??rodowiska, nowych technologiach informacyjnych oraz globalizacji. [wi�?cej...]


E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk


czwartek, maja 20, 2010

Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht (Talizman na miłość)

Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht

Przekonaj si�?, ??e inteligencja to co?? wi�?cej ni?? IQ!

  • Zosta?? dusz�? towarzystwa
  • Spraw, by inni chcieli z Tob�? przebywa�?
  • Poznaj swoje dobre i z??e nawyki w kontaktach z lud??mi

Inteligencja ludzka jest zjawiskiem z??o??onym i wci�??? nie do ko??ca zg??�?bionym. Kilkadziesi�?t lat temu zdefiniowano poj�?cie ilorazu inteligencji (IQ). Przez d??ugi czas s�?dzono, ??e jest to jedyny miernik, za pomoc�? kt??rego mo??na okre??li�? zakres mo??liwo??ci umys??owych. Dopiero niedawno naukowcy zacz�?li rozwa??a�? istnienie r??wnie?? innych rodzaj??w inteligencji, sk??adaj�?cych si�? na tzw. inteligencj�? wielorak�?. Dzisiejszy cz??owiek sukcesu musi mie�? wysoko rozwini�?te i doskonale zintegrowane wszystkie jej typy.

Inteligencja spo??eczna zaz�?bia si�? z modelem inteligencji emocjonalnej i oznacza zdolno??�? dogadywania si�? z lud??mi oraz zach�?cania ich do wsp????pracy. Jest to wyczulenie na potrzeby innych, po??�?czone z umiej�?tno??ci�? okazywania im empatii oraz jasnego wyra??ania w??asnych my??li i przekona??. Autor tej ksi�???ki wyr????ni?? pi�?�? wymiar??w inteligencji spo??ecznej (sytuacyjna ??wiadomo??�?, prezencja, autentyczno??�?, czytelno??�? oraz empatia) i nazwa?? je w skr??cie S.P.A.C.E. Poznaj dok??adnie ka??dy z nich i dowiedz si�?:

  • czy jeste?? osob�? "toksyczn�?",
  • czy posiadasz ??wiadomo??�? spo??eczn�?,
  • czy masz charyzm�?,
  • czy jeste?? typem narcyza,
  • czy umiesz powstrzyma�? si�? od os�?dzania innych.

"Ci�?g??a interakcja mi�?dzy istotami ludzkimi jest fenomenem z??o??onym i dynamicznym. Zdumiewaj�?co przekonuj�?ca ksi�???ka Albrechta w genialny spos??b dodaje kolejn�? warstw�? do naszego rozumienia tego, dlaczego jednym udaje si�? osi�?gn�?�? sukces w kontaktach z lud??mi, a innym nie. Jego teoria S.P.A.C.E. jest szczeg??lnie fascynuj�?ca. C???? za niezwyk??y wk??ad w rozw??j tej dziedziny ludzkiego ??ycia!"
Stephen R. Covey

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht


Kar Kalim - Christian Deborah (Talizman)

Kar Kalim - Christian Deborah
  • wydawnictwo: Zysk
  • ISBN: 83-7150-775-5
  • liczba stron: 310
  • wymiary: 12 x 18 cm
  • ok??adka: mi�?kka
  • t??umaczenie: Ewa Jurewicz

Inya, zwana tak??e Pani�? Ksi�???ycowego Z�?ba, zamkn�???a si�? w ciemnej wie??y strzeg�?cej szczelin wymiarowych, p�?kni�?�? w tkaninie rzeczywisto??ci. Dobrowolna wygnanka z macierzystego wymiaru, w kt??rym niegdy?? zawiod??a jako stra??niczka, Inya umie??ci??a swoj�? wie??�? w Astareth. Mieszka w niej sama, nie licz�?c kilku magicznych istot oraz duch??w. Kiedy pocz�?tkuj�?cy czarownik Murl Amrey prosi j�? o nauki, Inya odmawia, jednak??e chc�?c odda�? przys??ug�? staremu przyjacielowi, w ko??cu wyra??a zgod�?. Zamierza wyposa??y�? go tylko w umiej�?tno??ci niezb�?dne do zdobycia upragnionego kryszta??u styrcyjskiego z odleg??ego wymiaru. Nie docenia jednak determinacji i mocy m??odego czarownika. Amrey wkr??tce wymknie si�? spod jej kontroli, przybierze imi�? zdobywcy - Kar Kalim - i postanowi zniszczy�? ??wiat Inyi.

Fantastyka


Kar Kalim - Christian Deborah


Rodzice i dzieci jako odkrywcy - Karmann Stephan (Talizman)

Rodzice i dzieci jako odkrywcy - Karmann Stephan oryg.: ELTERN UND KINDER ALS ENTDECKER EINFACHE EXPERIMENTE
Karmann Stephan

Ksi�???ka dr. S. Karmanna poprowadzi Was i Wasze dzieci przez ??wiat pe??en zagadkowych zjawisk, a wypr??bowane i ??atwe do przeprowadzenia eksperymenty przyczyni�? si�? do rozumienia wielu fenomen??w natury. Wsp??lnie ze swoimi pociechami b�?dziecie szukali wyja??nienia nurtuj�?cych je zagadek przyrody, co nie tylko zaspokoi ich ciekawo??�? i wzbogaci wiedz�?, ale tak??e sprawi im wielk�? przyjemno??�? Wszystkie opisane i wyja??nione wcze??niej do??wiadczenia zestawiono tabelarycznie na ko??cu opracowania, podaj�?c dane dotycz�?ce stopnia ich trudno??ci oraz dostosowany do niego orientacyjny wiek dziecka. Dzi�?ki tym wskaz??wkom, ??atwiej Warn b�?dzie je wybra�? i wypr??bowa�? z w??asnym dzieckiem. Powodzenia!

JEDNO?��?, Kielce 2006
Format 14.5x20.5cm Oprawa Mi�?kka

Rodzice i dzieci jako odkrywcy - Karmann Stephan


środa, maja 19, 2010

Traditional Torma (Amulet)

Traditional Torma

Torma w kulturze tybeta??skiej jest ofiar�?, kt??ra stanowi substytut dla sk??adanego onegdaj po??ywienia ofiarnego (z regu??y by??y to placki j�?czmienne).

Obecnie tormy s�? wykonywane z r????nych materia????w; a ich wsp??ln�? cech�? s�? 3 tworz�?ce je elementy: fundament, cz�???�? g????wna oraz cz�???�? dekoracyjna, kt??re symbolizuj�? odpowiednio : cia??o, mow�? i umys??.

Prezentowana torma sk??ada si�? z ok. 170 kadzide?? b�?d�?cych kompozycj�? 100 leczniczych sk??adnik??w. Kadzid??a o czterech r????nych d??ugo??ciach (6, 9, 12, 15 cm) tworz�? 3 tradycyjne tarasy.

Ka??da Torma zosta??a obj�?ta szczeg??lnym b??ogos??awie??stwem lamy.


Traditional Torma


Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie - Loren Abdulezer (Talizmany)

Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie - Loren Abdulezer

Chyba w ka??dej firmie wykorzystuje si�? dzi?? Excela. W wielu przypadkach stosuje si�? go do tworzenia rozbudowanych zestawie?? i analiz. Przygotowywanie ich odbywa si�? zwykle pod presj�? czasu, co powoduje, ??e s�? one chaotyczne i nieefektywne, a ka??da zmiana w nich przysparza niemal tyle samo pracy, ile ich przygotowanie. Tymczasem wykorzystanie wszystkich mo??liwo??ci Excela pozwala na stworzenie doskona??ych, wydajnych i czytelnych skoroszyt??w, ??atwych do modyfikacji i udost�?pnienia innym u??ytkownikom. Wystarczy si�?gn�?�? poza najcz�???ciej stosowane narz�?dzia, aby odkry�? prawdziw�? pot�?g�? tej aplikacji.

Ksi�???ka "Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie" to podr�?cznik dla tych, kt??rzy chc�?, aby tworzone przez nich skoroszyty wygl�?da??y i dzia??a??y w spos??b prawdziwie profesjonalny. Przedstawia zasady korzystania z j�?zyka XML w Excelu, tworzenia w??asnych funkcji obliczeniowych, konwertowania danych oraz prezentowania ich w czytelny spos??b. Opisuje sposoby udost�?pniania arkuszy w intranecie i internecie, analizowania danych i tworzenia rozbudowanych arkuszy w taki spos??b, aby ich modyfikowanie by??o proste i szybkie. Ka??de zagadnienie przedstawione jest w postaci przyk??adu, a nie teoretycznych rozwa??a??, dzi�?ki czemu jego zastosowanie w pracy jest znacznie ??atwiejsze.

  • Obliczanie warto??ci liczbowych za pomoc�? funkcji
  • Efektywne metody adresowania kom??rek
  • Metodologia budowania z??o??onych arkuszy
  • Manipulowanie danymi
  • Integrowanie arkuszy
  • Filtrowanie danych
  • Analiza danych za pomoc�? modu??u Solver
  • Zastosowanie j�?zyka XML
  • Portale kalkulacyjne i us??ugi WWW
  • Zapewnienie dost�?pu do arkuszy osobom niepe??nosprawnym

Wykorzystaj wszystkie mo??liwo??ci Excela i przekonaj si�?,
jak bardzo zwi�?kszy to efektywno??�? Twojej pracy.


Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie - Loren Abdulezer


wtorek, maja 18, 2010

Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju (Amulety ochronne)

Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju

Kadzid??a te s�? palone najcz�???ciej w intencji pokoju na ??wiecie, kt??rego stra??nikiem jest Dorje Shudgen.

Formu??a stworzona przez jednego z najwi�?kszych mistrz??w tybeta??skiej tradycji Gelugpa. Rinpocze Pabonghka by?? nauczycielem opiekun??w XIV Dalai Lamy oraz autorem wielu cennych opracowa?? dotycz�?cych byddyjskiej filozofii i tantry.

Opakowanie zawiera ok. 30 kadzide?? (25 cm) - ka??de z nich pali si�? ok. 70 min.


Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju


Pielgrzymka Piotra Rindfleischa z Wroc??awia do Ziemi ?�wi�?tej w 1496 roku (Amulet)

Pielgrzymka Piotra Rindfleischa z Wroc??awia do Ziemi ?�wi�?tej w 1496 roku seria/cykl: PAMI�?TNIKI ?�L�?SKIE

Zapraszamy do w�?dr??wki wraz z Piotrem Rindfleischem, by przemierzy�? z nim licz�?c�? kilka tysi�?cy mil tras�? z Wroc??awia do Jerozolimy, by zwiedzi�? ??w jak??e barwny i egzotyczny ??wiat prze??omu epok oraz uczestniczy�? w licznych przygodach, kt??re tak??e by??y jego udzia??em.

Dom Wsp????pracy Polsko-Niemieckiej, Gliwice 2005
Wydanie 1
Format 17.2x24.6cm Oprawa Twarda

Pielgrzymka Piotra Rindfleischa z Wroc??awia do Ziemi ?�wi�?tej w 1496 roku


niedziela, maja 16, 2010

Tara Tibetan - Himalayan Herbs for Healthy Living - Witalno??�? (Amulet)

Tara Tibetan - Himalayan Herbs for Healthy Living - Witalno??�?

Kadzid??a tradycyjnie sporz�?dzane z 21 zi???? dedykowane ??e??skiej energii - Tarze.

Zapal kadzid??o i pozw??l swym zmys??om by poprowadzi??y Ci�? w nieska??one ost�?py Himalaj??w gdzie umys?? i cia??o mog�? ulec oczyszczeniu i zjednoczeniu. Niech moc himalajskich zi???? na sta??e zago??ci w Twoim ??yciu.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60 - 70 min.


Tara Tibetan - Himalayan Herbs for Healthy Living - Witalno??�?


Efektywne zarz�?dzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary (Talizman)

Efektywne zarz�?dzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary

Poznaj nowoczesne metody zarz�?dzania projektami

  • Rozpoznaj prawid??owo potrzeby klienta i zdefiniuj zakres projektu
  • Zaplanuj proces realizacji projektu uwzgl�?dniaj�?c wszystkie czynniki wp??ywaj�?ce na niego
  • Kontroluj prace projektowe wykorzystuj�?c modele i narz�?dzia informatyczne

Zmiany w gospodarce poci�?gaj�? za sob�? zmiany w sposobach zarz�?dzania przedsi�?biorstwami i organizacjami. Mened??erowie wy??szych szczebli zmieniaj�? spos??b kierowania firmami, a kierownicy projekt??w -- sposoby zarz�?dzania projektami. Wiele narz�?dzi i metod, wykorzystywanych jeszcze ca??kiem niedawno, dzi?? okazuje si�? zb�?dnymi i przestarza??ymi reliktami. Nowe modele zespo????w projektowych, udoskonalone metody weryfikowania projekt??w i coraz doskonalsze narz�?dzia informatyczne to tylko niekt??re zagadnienia, jakie mened??erowie projekt??w musz�? przyswoi�?, aby nadal sprawnie wykonywa�? swoj�? prac�?.

Ksi�???ka "Efektywne zarz�?dzanie projektami. Wydanie III" przedstawia nowoczesne metody zarz�?dzania projektami, wypracowane w ci�?gu kilku ostatnich lat i uwzgl�?dniaj�?ce zmiany, jakie dokona??y si�? na ??wiatowych rynkach i w gospodarce. Por??wnuje tradycyjne sposoby kierowania projektami z nowymi, nazywanymi ekstremalnym zarz�?dzaniem projektami oraz adaptacyjnym zarz�?dzaniem projektami. Opisuje techniki wdra??ania nowych projekt??w i wsp????czesnych narz�?dzi informatycznych.

  • Zdefiniowanie projektu
  • Wyznaczenie celu i zakresu projektu
  • Tradycyjne zarz�?dzanie projektami
  • Prognozowanie czasu, alokacja zasob??w i zestawienie wymaga?? projektu
  • Harmonogramowanie projektu
  • Budowanie zespo??u projektowego
  • Kontrola post�?p??w prac projektowych
  • Zamykanie projektu
  • Metoda ??a??cucha krytycznego
  • Adaptacyjna struktura projektu
  • Zarz�?dzanie portfelem projekt??w

Przekonaj si�?, jak nowoczesne metody zarz�?dzania projektami mog�? poprawi�? efektywno??�? ich realizacji.


Efektywne zarz�?dzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary


sobota, maja 15, 2010

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring (Talizmany ochronne)

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring Jak ??y�? d??ugo, aktywnie i zdrowo
oryg.: Haelthy bones, muscles & joints
C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring

Ko??ci, mi�???nie i stawy stanowi�? twoj�? konstrukcj�? no??n�?, tote?? troska o nie b�?dzie ci przynosi�? korzy??ci przez ca??e ??ycie. Je??li chcesz mie�? pewno??�?, ??e zachowasz si??�? i sprawno??�? na d??ugie lata lub je??li ju?? trapi�? ci�? dolegliwo??ci uk??adu mi�???niowo-szkieletowego, jest to ksi�???ka w??a??nie dla ciebie.
W prosty spos??b wyja??nia zasady funkcjonowania organizmu. T??umaczy mechanizm powstawania chor??b mi�???ni, ko??ci i staw??w. Przedstawia ca??y wachlarz r????norodnych metod lecznia, od zdobyczy nowoczesnej medycyny po praktyczne rady, oparte na do??wiadczeniach medycyny niekonwencjonalnej. Podaje informacje na temat alternatywnych metod leczenia.

W ksi�???ce znajdziesz ponadto: gimnastyk�? na popraw�? og??lnej sprawno??ci fizycznej oraz na konkretne dolegliwo??ci, wskaz??wki dietetyczne, opis najskuteczniejszych metod diagnostycznych, sposoby u??atwiania sobie ??ycia codziennego, zalecenia na dolegliwo??ci w r????nym okresie ??ycia.

READER'S DIGEST, 2007
Wydanie 1
Format 25.4x21.5 cm Oprawa Twarda

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring


Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman (Talizmany ochronne)

Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman

Profesjonalne techniki telesprzeda??y i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klient??w
  • Scenariusze rozm??w oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzeda??y przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z element??w pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, maj�?ca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i um??wienie si�? na spotkanie lub prezentacj�?. Jednak wbrew pozorom mo??e ona okaza�? si�? niezwykle trudna. Rozm??wca mo??e na przyk??ad nie zna�? firmy b�?d?? od pocz�?tku rozmowy by�? nastawiony negatywnie do os??b dzwoni�?cych z jak�?kolwiek ofert�?. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi by�? przygotowany na r????ne scenariusze rozm??w i powinien umie�? odpowiednio reagowa�? na zachowania rozm??wcy.

"Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy skuteczne techniki telesprzeda??y. Autor podr�?cznika -- do??wiadczony instruktor przedstawicieli handlowych -- opisuje opracowany przez siebie system, kt??rego celem jest doprowadzenie do spotkania z klientem zako??czonego sprzeda??�? produktu lub us??ugi. System podzielony jest na kroki, kt??rych odpowiednia realizacja gwarantuje zako??czenie rozmowy sukcesem. Zastosowanie opisanej tu strategii jest niemal gwarancj�? skutecznej sprzeda??y telefonicznej.

  • Wyszukiwanie potencjalnych klient??w
  • Spos??b rozpocz�?cia rozmowy telefonicznej
  • Reakcje na typowe odpowiedzi klienta
  • Powo??ywanie si�? na inne osoby
  • Zostawianie wiadomo??ci
  • Nowoczesny proces sprzeda??y

Je??li chcesz odnie??�? sukces w handlu, musisz pozna�? przedstawione w tej ksi�???ce regu??y prowadzenia rozm??w telefonicznych.


Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman


środa, maja 12, 2010

Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh (Amulety)

Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh Cykl 5 spotka?? z materia??ami na DVD
seria/cykl: FUNDAMENTY WIARY
oryg.: The Revolt Video Seriers Leader's Guide
McDowell Josh

Po??�?czenie jasnego przes??ania, inspiruj�?cych film??w na DVD oraz wci�?gaj�?cych, aktywnych zaj�?�? w grupie stanowi materia??y do przygotowania cyklu pi�?ciu spotka??. Pomo??e ci on doprowadzi�? m??odych uczestnik??w do przekonywuj�?cego wniosku: sposoby ??ycia promowane przez wsp????czesny ??wiat nie s�? w stanie nada�? ??yciu prawdziwego znaczenia. Tylko Chrystus, prawdziwy Syn Bo??y, mo??e przemieni�? nasze "umar??e ??ycie" w ??ycie "w obfito??ci" - w bliskiej przyja??ni z Nim, pe??ne dynamizmu i poczucia znaczenia. Josh stworzy?? ten cykl spotka??, ??eby zainicjowa�? rewolucj�? - rewolucj�?, kt??ra przemieni m??odych ludzi w pokolenie ofiarnych i pe??nych pasji na??ladowc??w Chrystusa. Ten cykl spotka?? pozwala budowa�? jeden z fundament??w chrze??cija??stwa, wskazuj�?c na przekonuj�?cy dow??d, ??e Chrystus jest Mesjaszem i wzywa ka??dego z uczestnik??w do ca??kowitego powierzenia Mu swojego ??ycia.

Wydawnictwo Ksi�?garnia ?�w. Jacka, Katowice 2006
Format 20.3x29.0cm Oprawa Mi�?kka

Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh


wtorek, maja 11, 2010

Mowa cia??a w pracy - Hartley Mary (Amulety ochronne)

Mowa cia??a w pracy - Hartley Mary oryg.: Body Language at Work
Hartley Mary

Rozumienie j�?zyka cia??a poprawi ka??dy aspekt komunikacji mi�?dzy lud??mi w stosunkach pracy oraz wp??ynie na osi�?ganie lepszych wynik??w. Mary Hartley, autorka m.in. ksi�???ki Dobry stres. Przewodnik ("Jedno??�?", 2002) posiada wieloletnie do??wiadczenie w prowadzeniu kurs??w i warsztat??w dotycz�?cych osobistego rozwoju. W swoich publikacjach kieruje si�? zdrowym rozs�?dkiem, przytacza anegdoty i przyk??ady z ??ycia. Tak te?? jest w ksi�???ce Mowa cia??a w pracy, zawieraj�?cej ponad sze??�?dziesi�?t przyk??ad??w praktycznego dzia??ania, pomocnych w ocenie i zmianach w??asnych zachowa??.

JEDNO?��?, Kielce 2006
Format 17.0x24.0cm Oprawa Kartonowa Foliowana

Mowa cia??a w pracy - Hartley Mary


SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko (Talizman)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko

S??owa mog�? by�? broni�?,
dzia??a�? jak narkotyk,
przynie??�? bogactwo

"Sztuka perswazji, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" to unikatowy podr�?cznik, ods??aniaj�?cy kulisy manipulacji, kt??rej jeste??my poddawani przez polityk??w, prawnik??w i spec??w od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty s�? coraz cz�???ciej wykorzystywane w roli narz�?dzia s??u??�?cego do wp??ywania na opinie innych.

Ci, kt??rzy znaj�? sekrety j�?zyka pod??wiadomo??ci, s�? w stanie przekona�? innych niemal do wszystkiego, sprzeda�? ka??dy towar i skutecznie wynegocjowa�? warunki ka??dego kontraktu. Powszechne twierdzenie m??wi�?ce o tym, ??e umiej�?tno??�? skutecznego przekonywania innych jest darem, z kt??rym trzeba si�? urodzi�?, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauk�? i sztuk�?, kt??r�? mo??e opanowa�? ka??dy.

Ksi�???ka opisuje instrumenty wp??ywu, czyni�?c je dost�?pnymi dla ka??dego, kto chce je pozna�?. Dzi�?ki niej ka??dy b�?dzie w stanie stosowa�? je w codziennym ??yciu -- podczas rozm??w o podwy??ce, zakup??w i spotka?? z klientami lub kontrahentami. Opisane w ksi�???ce techniki mog�? da�? Ci ogromn�? w??adz�? nad umys??ami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytaj�?c j�?, dowiesz si�?, jak bardzo istotny jest dob??r s????w i formu??owanie zda??. Przekonasz si�?, ??e istnieje drugi nieznany j�?zyk, kt??rego u??ywa twoja pod??wiadomo??�? oraz ci, kt??rzy do niej przemawiaj�?. Nauczysz si�? nie tylko skutecznie robi�? to samo, lecz r??wnie?? zaczniesz zauwa??a�? manipulacje innych.


"Mimo, ??e sama od lat zajmuj�? si�? t�? tematyk�?, za ka??dym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi si�? otwieraj�? na co?? nowego, co pozwala mi si�? lepiej komunikowa�?. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pi??ra Andrzeja Batki, i ogromnie si�? ciesz�?, ??e kto?? takiego kalibru pisze po polsku i tak m�?drze i przyst�?pnie radzi, jak odnie??�? sukces. Ka??dy, kto zajmuje si�? biznesem w Polsce, powinien przeczyta�? t�? ksi�???k�?."
Wanda Loskot, Saratoga, Floryda.
www.sukcesTwojejFirmy.com

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko


poniedziałek, maja 10, 2010

Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnie?? (Amulet na miłość)

Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnie??

W sk??ad kadzide?? Padmasambhava wchodzi m.in.: drzewo sanda??owe, lecznicze zio??a, kamienie szlachetne (np. turkus i koral), z??oto.

Kadzid??a te s�? u??ywane podczas intencji wznoszonych do Guru Padmasambhava. Ich energia pot�?guje moc naszych pragnie?? unosz�?�? je do stosownych B??stw.

Rozpo??cieraj�? ochron�? przed si??ami ciemno??ci.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnie??


niedziela, maja 09, 2010

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook (Amulety ochronne)

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook

Ekspansja nie jest kwesti�? wyboru -- to konieczno??�?!

  • Jak stworzy�? skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzysta�? mocne strony firmy w nowych obszarach dzia??alno??ci?
  • Jak podejmowa�? dzia??ania w wielu r????nych obszarach jednocze??nie, nie rozpraszaj�?c przy tym zasob??w organizacji?

W jakim kierunku p??j??�?, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze dzia??alno??ci?
Oto pytanie, z jakim musz�? si�? zmierzy�? zarz�?dzaj�?cy korporacjami na ca??ym ??wiecie -- wzrost firmy w jednej bran??y nie mo??e trwa�? w niesko??czono??�?. Ekspansja to najwa??niejszy cel organizacji. Nawet je??eli firma osi�?gnie doskona??o??�? w rdzennym obszarze dzia??alno??ci, bez ekspansji utraci przewag�? konkurencyjn�?.

Ostatnie dekady zmieni??y regu??y gry rynkowej. Ju?? nie wystarczy proste powi�?kszanie zdolno??ci produkcyjnych. Trzeba szuka�? innowacyjnych rozwi�?za?? i zaprz�?ga�? do tego ca??y potencja?? organizacji. Ale czy to znaczy, ??e firma musi zabiega�? o wzrost za wszelk�? cen�? i realizowa�? wszystkie "gor�?ce" pomys??y? Zdecydowanie nie -- w tej ksi�???ce szczeg????owo to wyja??nimy.

Tylko 25% strategicznych plan??w ekspansji ko??czy si�? sukcesem. Przyczyn�? pora??ek s�? nierealne cele strategiczne. Jednak istniej�? firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- kt??re rozwijaj�? si�? kilkakrotnie szybciej od swoich konkurent??w. W tej ksi�???ce om??wimy wiele takich przypadk??w i wyci�?gniemy z ich analizy u??yteczne wnioski.

W tej ksi�???ce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczyn??w w zarz�?dzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsi�?biorstwa wchodz�?cego w nowe obszary dzia??alno??ci. Przeczytaj t�? ksi�???k�?, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotycz�?ce ekspansji firmy:

  • Jak poszukiwa�? atrakcyjnych nowych obszar??w, o kt??re mo??na poszerzy�? dzia??alno??�?? Jak cz�?sto udaje si�? osi�?gn�?�? w nich sukces?
  • Jak decydowa�?, kt??ry nowy segment zaatakowa�??
  • Jakie s�? cechy i ??r??d??a najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach dzia??alno??ci?
  • Kiedy ekspansja ma najwi�?kszy sens, a kiedy jest ostatni�? desk�? ratunku?
  • Jakie s�? najwa??niejsze czynniki organizacyjne pobudzaj�?ce i hamuj�?ce wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmienia�? struktur�? organizacji i jej model dzia??alno??ci w procesie ekspansji

"Chris Zook uczy budowa�? warto??�? firmy w oparciu o mocne strony i przewag�? konkurencyjn�? organizacji w rdzennym obszarze jej dzia??alno??ci. Ka??dy zarz�?dzaj�?cy, mened??er i obserwator ??ycia gospodarczego znajdzie tu ca??e mn??stwo u??ytecznych, z ??ycia wzi�?tych przyk??ad??w oraz przemy??lanych spostrze??e??".

James M. Kilts, prezes i dyrektor zarz�?dzaj�?cy, Gillette Company

"Ta ksi�???ka to klasyka, kt??ra b�?dzie chwalona i czytana przez lider??w biznesu powa??nie traktuj�?cych ekspansj�?. To jedna z najlepszych ksi�???ek biznesowych ostatniej dekady".

Tom Meredith, dyrektor zarz�?dzaj�?cy, MFI Capital, by??y dyrektor zarz�?dzaj�?cy Dell Computer

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia??alno??ci - Chris Zook


piątek, maja 07, 2010

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker (Talizmany)

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker

Oto ksi�???ka o�Chinach, b�?d�?ca w�zasi�?gu absolutnie ka??dego biznesmena, nieoceniony podr�?cznik tego przedmiotu. Dla zarz�?dzaj�?cych, mened??er??w, przedsi�?biorc??w i�inwestor??w Jak robi�? interesy w�Chinach to z�pewno??ci�? przewodnik omawiaj�?cy od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i�rozwijania okazji biznesowych w�Chinach.

Trzeba rozumie�? chi??skie rynki wschodz�?ce: od biotechnologii i�medycyny po energetyk�?, finanse, media i�rozrywk�? oraz sfery spoza biznesu. D??ugoletni analityk spraw chi??skich i�dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskaz??wki osoby z�wewn�?trz, dotycz�?ce wielu r????nych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w�dwudziestym pierwszym wieku.

Wskaz??wki i�komentarze obejmuj�?:

  • Zwr??cenie uwagi na guanxi, s??owo oznaczaj�?ce prost�? transakcj�?. Oznacza ?relacje? lub ?powi�?zanie? w�bardzo w�?skim znaczeniu. U??yte w�kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma du??o szersze znaczenie, obejmuj�?ce wszystko od ?powi�?za???, ?budowy sieci? (networking) a?? po ?wp??ywy?. W�przeciwie??stwie do drobniejszych spraw zwi�?zanych z�chi??sk�? etykiet�?, ludzie b�?d�? od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i�przestrzegania jego regu??.
  • Znajomo??�? zar??wno potencja??u wzrostu jak i�pu??apek zwi�?zanych z�prowadzeniem interes??w. Na przyk??ad struktura joint venture wi�???e si�? z�olbrzymim ryzykiem i�zazwyczaj gwarantuje solidn�? porcj�? frustracji wynikaj�?cej z�zachowa?? lokalnego partnera. Jednak??e starannie dobrany partner mo??e by�? ??r??d??em istotnych korzy??ci: potencjalnego dost�?pu do ziemi, kana????w dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracownik??w, wielorakich powi�?za?? i�wsparcia rz�?du.
  • Zrozumienie niuans??w kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z�dzia????w sprzeda??y i�marketingu pomog�? unikn�?�? gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike ?Chamber of Fear? z�gwiazd�? NBA Hebronem Jamesem wywo??a??a w�Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, ??e w�niedopuszczalny spos??b ura??a dum�? narodow�?.

To oczywista prawda, ??e Chiny s�? najszybciej rosn�?c�? gospodark�? na ??wiecie. Co nie� jest oczywiste, mo??na znale??�? w�tej ksi�???ce ? dok??adnie to, jak zachodnie firmy mog�? znale??�? punkt oparcia i�zwi�?kszy�? swoje zyski, prowadz�?c od wewn�?trz interesy z�t�? najwi�?ksz�? superpot�?g�?.


O AUTORZE

Ted Plafker jest korespondentem w�peki??skim biurze ?The Economist? i�zajmuje si�?
gospodark�?, polityk�? oraz kultur�? Chin ju?? od roku 1989. Jako niezale??ny korespondent w
Chinach by?? autorem publikacji w�ameryka??skich i�mi�?dzynarodowych dziennikach i
czasopismach, takich jak ?Washington Post?, ?Boston Globe?, ?San Francisco Examiner?, ?Science?, ?Independent?� czy ?International Herald Tribune?.

OPINIE

Ted Plafker zna histori�? sukces??w ? a�tak??e kolosalnych pora??ek ? charakteryzuj�?cych zagraniczn�? obecno??�? w�tym kraju od czasu, gdy w�latach osiemdziesi�?tych dwudziestego wieku chi??skie drzwi ponownie otworzy??y si�? na biznes. Dwadzie??cia lat zmaga??, negocjacji i�??ycia w??r??d Chi??czyk??w pozwoli??o mu ogarn�?�? niesamowicie szerokim spojrzeniem spos??b, w�jaki my??l�? i�prowadz�? oni interesy, a�czytelnik jest szcz�???liwym beneficjentem tego bogactwa wiedzy. We?? t�? ksi�???k�? ze sob�? do samolotu, trzymaj j�? w�teczce i�cz�?sto do niej si�?gaj.
- Scott O. Seligmann, autor ksi�???ki Chinese Business Etiquette

?�wietnie wywa??one i�praktyczne wprowadzenie w�??rodowisko biznesowe najszybciej rosn�?cego rynku wsp????czesnego ??wiata? Ksi�???ka powinna sta�? si�? najwa??niejsz�? lektur�? ka??dej firmy planuj�?cej prowadzi�? interesy w�Chinach.
- Patrick Powers, wiceprezes China Mundoro Miting

Przyst�?pny, kompetentny przewodnik? powinien by�? przechowywany na p????ce na poziomie wzroku i�wyjmowany stamt�?d zawsze, kiedy potrzebujemy zrozumie�? co?? z�dziedziny finansowania projekt??w i�etykiety biznesu. To najlepszy dost�?pny elementarz chi??skiego biznesu.
- Anne Stevenson, chi??ski przedsi�?biorca internetowy

spis tre??ci i I rozdzia?? (pdf)

format 158/233
�240 stron
�oprawa twarda


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker


Sztuka wojny w biznesie - Donald G. Krause (Talizman na miłość)

Sztuka wojny w biznesie - Donald G. Krause

"Sztuka wojny w biznesie"
przenosi znakomito??�? strategii wojennej Sun Tzu na grunt wsp????czesny,
wspieraj�?c przedsi�?biorc??w w d�???eniu do sukces??w w biznesie.

Sun Tzu ??y?? w p????nocno-wschodnich Chinach 2500 lat temu, mniej wi�?cej w tym samym czasie co s??ynny filozof Konfucjusz. Sukcesy odnoszone w bitwach dzi�?ki stosowaniu metod Sun Tzu doprowadzi??y ostatecznie do zjednoczenia ca??ych Chin oraz powszechnego zainteresowania doskona??�? strategi�? wojenn�?. Przez wieki wielu zwyci�?skich wodz??w przyznawa??o, ??e sukcesy zawdzi�?czaj�? Sztuce wojny Sun Tzu. Jednym z nich by?? Mao Tse-tung.

Teraz m�?dro??�? Sztuki wojny Sun Tzu -- doceniona przez szko??y biznesu i konsultant??w na ca??ym ??wiecie -- staje si�? dost�?pna dla wsp????czesnego czytelnika. Sztuka wojny w biznesie to przyst�?pna interpretacja klasycznego chi??skiego dzie??a.

Ksi�???ka obejmuje zagadnienia takie, jak:

  • przyw??dztwo,
  • strategia,
  • organizacja,
  • wsp????zawodnictwo,
  • wsp????praca.

Ta ksi�???ka uczy, jak zwyci�???a�? na wsp????czesnym biznesowym polu bitwy.


Sztuka wojny w biznesie - Donald G. Krause


czwartek, maja 06, 2010

Vajrayogini - Meditation - Kadzid??a Medytacyjne (Amulety)

Vajrayogini - Meditation - Kadzid??a Medytacyjne

Kompozycja drzewa sanda??owego i zi??l Himalaj??w sporz�?dzana wed??ug ??cis??ych receptur staro??ytnych tekst??w.

Kadzid??a te s�? u??ywana przede wszystkim podczas medytacji i ceremoni duchowych.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Vajrayogini - Meditation - Kadzid??a Medytacyjne


wtorek, maja 04, 2010

Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant (Talizman)

Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant

Ksi�???ka prezentuje zintegrowany system praktyk, rytua????w i �?wicze??, pomocnych w zyskaniu pe??nej kontroli nad swoim cia??em, umys??em i otoczeniem.
Omawia magiczne instrumentarium, hierarchie duch??w, demon??w i anio????w, sekrety kabalistyczne, moce ??ywio????w oraz istotne rytua??y i zakl�?cia pozwalaj�?ce na skuteczne zmienianie rzeczywisto??ci wok???? siebie.

  • Data wydania: 2008, Kwiecie??
  • Wydanie: 1
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 145 x 204 mm
  • Ok??adka: mi�?kka

  • Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant


    poniedziałek, maja 03, 2010

    Zranione cia??o W stron�? uzdrowienia - Vanier Jean (Amulety)

    Zranione cia??o W stron�? uzdrowienia - Vanier Jean Vanier Jean

    Niezwyk??a pozycja na polskim rynku wydawniczym. Tw??rca ruch??w zajmuj�?cych si�? osobami z upo??ledzeniem umys??owym oraz niekwestionowany autorytet ??ycia duchowego pisze ksi�???k�?, w kt??rej z wielk�? wra??liwo??ci�? i pasj�? pokazuje ka??demu, jak odnale??�? drog�? do w??asnego serca i jak na nowo zachwyci�? si�? Jezusem.

    Wydawnictwo ?�w. Stanis??awa BM, Krak??w 2006
    Wydanie 2
    Format 12.5x14.0cm Oprawa Kartonowa

    Zranione cia??o W stron�? uzdrowienia - Vanier Jean


    niedziela, maja 02, 2010

    Pisanie list??w i e-maili s??u??bowych w j�?zyku angielskim - Sheryl Lindsell-Roberts (Amulet na miłość)

    Pisanie list??w i e-maili s??u??bowych w j�?zyku angielskim - Sheryl Lindsell-Roberts

    Napisz to… po angielsku!

    • Profesjonalne pisma handlowe i marketingowe
    • Skuteczne poszukiwanie pracy -- listy motywacyjne i CV
    • Zaproszenia, zawiadomienia, podzi�?kowania

    Ta ksi�???ka to cenne ??r??d??o wiedzy dla wszystkich, kt??rym zdarza si�? prowadzi�? korespondencj�? w j�?zyku angielskim. Zawiera ona setki przyk??adowych list??w i e-maili uporz�?dkowanych wed??ug grup tematycznych. Sheryl Lindsell-Roberts, znana specjalistka w dziedzinie pisania dokument??w s??u??bowych, umie??ci??a tu doskona??e pisma, kt??re sama napisa??a lub otrzyma??a od innych os??b.

    Autorka zdawa??a sobie spraw�? z tego, ??e przelewanie my??li na papier mo??e sprawia�? trudno??�?, opracowa??a wi�?c "procedur�? sze??ciu krok??w" pomagaj�?c�? usprawni�? proces tworzenia formalnych dokument??w listowych. Uzupe??ni??a j�? o dodatki zawieraj�?ce praktyczne porady na temat interpunkcji, gramatyki, cz�?sto mylonych s????w, skr??t??w oraz form zwracania si�? do adresata.

    • Dowiedz si�?, jak rozpocz�?�? prac�? nad listem urz�?dowym.
    • Zadbaj o odpowiedni�? stron�? graficzn�?.
    • Zapoznaj si�? z etykiet�? e-mailow�?.
    • Poznaj sekrety marketingu elektronicznego.

    Pisanie list??w i e-maili s??u??bowych w j�?zyku angielskim - Sheryl Lindsell-Roberts