Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin (Amulety ochronne)
Odkryj potencja?? swojej firmy
- Poznaj sekrety najlepszych przedsi�?biorc??w
- Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
- Zastosuj sprawdzone techniki dzia??ania
Coraz wi�?cej os??b decyduje si�? na prac�? w domu. Takie rozwi�?zanie ma wiele zalet, ale przej??cie na samozatrudnienie wi�???e si�? z nowymi obowi�?zkami. Prowadz�?c tak�? firm�?, trzeba przej�?�? obowi�?zki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla wi�?kszo??ci os??b pracuj�?cych w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsi�?biorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkana??cie os??b.
Ksi�???ka "Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�?" to poradnik dla tych, kt??rzy zdecydowali si�? na dzia??anie na w??asny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsi�?biorc??w techniki umo??liwiaj�?ce zbudowanie grona lojalnych klient??w, wypromowanie domowej firmy i osi�?gni�?cie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zlece??, reklamowania us??ug oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
- Poszukiwanie niszy rynkowej
- Zdobywanie referencji
- Przygotowywanie materia????w reklamowych
- Reklama bezpo??rednia
- Budowanie kana????w sprzeda??y
- Rozwijanie umiej�?tno??ci rozm??w telefonicznych
- Proces sprzeda??y
Dzi�?ki tej ksi�???ce zaoszcz�?dzisz czas i pieni�?dze. Przekonasz si�?, ??e taktyki partyzanckie s�? skuteczne r??wnie?? w marketingu i sprzeda??y.
Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin
<< Home