Amulety i Talizmany dla Ciebie

Najbogatszy wybór talizmanów i amuletów z różnych tradycji ezoterycznych i kultur znajdziesz w Magicznyej Księgarni-Galerii Ezoterycznej CzaryMary.pl

Zobacz również: Merkaba

sobota, stycznia 09, 2010

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith (Amulety ochronne)

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith

Naucz si�? spe??nia�? oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiedni�? polityk�? cenow�?
  • Wypromuj siln�? mark�?
  • Stw??rz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach dzia??aj�?cych w sektorze us??ugowym zdecydowanie r????ni si�? od marketingu firm produkcyjnych. Przedsi�?biorstwa us??ugowe sprzedaj�? zupe??nie inny towar. Aby robi�? to skutecznie, musz�? zna�? i rozumie�? zasady rz�?dz�?ce ludzkim zachowaniem oraz wiedzie�?, co sk??ania klienta do wybrania konkretnej us??ugi -- produktu, kt??rego nie mo??na dotkn�?�? i oceni�? przed z??o??eniem zam??wienia. Relacja mi�?dzy klientem a wykonawc�? us??ugi ma zupe??nie inny charakter ni?? relacja mi�?dzy klientem a sprzedawc�?. Nale??y budowa�? j�? w odmienny spos??b, wykorzystuj�?c inne narz�?dzia. Trzeba opanowa�? sztuk�? "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w ksi�???ce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz si�?, jak kszta??towa�? relacje z klientami, wykorzystuj�?c nowoczesne metody promowania us??ug. Nauczysz si�? poprawnie interpretowa�? wyniki bada?? marketingowych, omija�? pu??apki czyhaj�?ce w utartych schematach i rozumie�? potrzeby klient??w. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzi�?ki kt??rym opracujesz w??asne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klient??w.

  • Ocena jako??ci i wynik??w bada?? marketingowych
  • Pu??apki i b??�?dy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wyb??r odpowiedniej nazwy us??ugi
  • Kszta??towanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania wi�?zi z klientami

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith