Reklama internetowa - Agnieszka Le??niewska (Amulety)
Stw??rz klientowi jego w??asny ??wiat
- Widownia reklamowa -- kim s�? klienci w sieci
- Nowe formy reklamy internetowej
- Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydaj�? coraz wi�?cej pieni�?dzy na reklam�? internetow�??
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest ta??sza ni?? reklama tradycyjna. Daje Ci szans�? nawi�?zania obustronnej komunikacji z odbiorc�?. Mo??esz dok??adnie zmierzy�? jej skuteczno??�?. Czas kontaktu klienta z reklam�? online jest praktycznie nieograniczony. Umiej�?tnie korzystaj�?c z tego nowego, pot�???nego narz�?dzia, mo??esz przeprowadzi�? wszechstronn�? kampani�? nie gorzej ni?? Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, kt??re odwa??nie wkroczy??y do internetu i wci�?gn�???y klient??w w swoj�? przestrze?? wirtualn�?.
Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak zaplanowa�? i przeprowadzi�? kampani�? w internecie -- niezale??n�? lub wspieran�? przez reklam�? tradycyjn�?. Poznasz formy przekazu online, korzy??ci, jakie przynosi, ale tak??e jego ograniczenia. Dowiesz si�?, w jaki spos??b znane marki i produkty zaistnia??y najpierw w internecie, a potem w umys??ach klient??w. Autorka podpowiada:
- kim s�? polscy internauci i jak reaguj�? na reklam�? w sieci,
- jak dzia??aj�? nowe narz�?dzia reklamy internetowej: e-gad??ety, flashmob, gry internetowe,
- jak skonstruowa�? skuteczny przekaz online,
- jak skutecznie wykorzysta�? e-mailing,
- jak okre??la�? profil klienta online,
- jak pozycjonowa�? ofert�? firmy w wyszukiwarkach,
- jak korzysta�? z r????nych typ??w baner??w internetowych.
Reklama internetowa - Agnieszka Le??niewska
<< Home