Amulety i Talizmany dla Ciebie

Najbogatszy wybór talizmanów i amuletów z różnych tradycji ezoterycznych i kultur znajdziesz w Magicznyej Księgarni-Galerii Ezoterycznej CzaryMary.pl

Zobacz również: Merkaba

piątek, czerwca 04, 2010

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood (Amulety ochronne)

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood

Zaplanuj dzia??ania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowad?? audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowad?? firm�? na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najwa??niejszych element??w skutecznego zarz�?dzania. Firma dzia??aj�?ca wed??ug okre??lonego planu osi�?gnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsi�?biorstwa stanowi kluczowy sk??adnik strategii biznesowej. Okre??lenie istniej�?cego potencja??u marketingowego, wyznaczenie cel??w i zaplanowanie dzia??a?? pozwoli na identyfikacj�? najbardziej obiecuj�?cych szans na rynku oraz pomo??e w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Ksi�???ka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla ma??ej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia zwi�?zane z wyznaczaniem cel??w marketingowych, formu??owaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produkt??w i tworzeniem planu. Ka??de zagadnienie poparte jest przyk??adami, kt??re u??atwiaj�? wykorzystanie tych wiadomo??ci w praktyce. Dzi�?ki �?wiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i s??abych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obs??uga klienta
  • Rozwijanie nowych rynk??w zbytu
  • Tworzenie sprawozda?? finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj si�?, ??e plan marketingowy mo??e by�? narz�?dziem przydatnym r??wnie?? dla Twojej firmy.


Plan marketingowy w praktyce - John Westwood